År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 113 %) | 07:15 (04:50, 1138 m/h, 96 %) | 13:23 (06:08, 1118 m/h, 95 %) | 15:24 (02:01, 1237 m/h, 105 %) |
2019 | Kalkulator | 14:25 (1254 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 113 %) | 06:41 (04:25, 1245 m/h, 99 %) | 12:32 (05:51, 1172 m/h, 93 %) | 14:25 (01:53, 1325 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 14:23 (1257 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 98 %) | 06:54 (04:18, 1279 m/h, 101 %) | 12:36 (05:42, 1203 m/h, 95 %) | 14:23 (01:47, 1399 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 14:08 (1279 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 102 %) | 06:40 (04:12, 1310 m/h, 102 %) | 12:16 (05:36, 1224 m/h, 95 %) | 14:08 (01:52, 1337 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 13:14 (1366 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 95 %) | 06:09 (03:41, 1493 m/h, 109 %) | 11:35 (05:26, 1262 m/h, 92 %) | 13:14 (01:39, 1512 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 97 %) | 06:12 (03:45, 1467 m/h, 108 %) | 11:29 (05:17, 1298 m/h, 95 %) | 13:19 (01:50, 1361 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 13:21 (1354 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 91 %) | 06:22 (03:46, 1460 m/h, 107 %) | 11:44 (05:22, 1277 m/h, 94 %) | 13:21 (01:37, 1543 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 13:41 (1321 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 93 %) | 06:41 (04:05, 1347 m/h, 101 %) | 11:56 (05:15, 1306 m/h, 98 %) | 13:41 (01:45, 1426 m/h, 107 %) |
2011 | Kalkulator | 13:54 (1301 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 96 %) | 06:42 (04:07, 1336 m/h, 102 %) | 12:16 (05:34, 1231 m/h, 94 %) | 13:54 (01:38, 1528 m/h, 117 %) |
2010 | Kalkulator | 13:18 (1359 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 98 %) | 06:17 (03:53, 1416 m/h, 104 %) | 11:40 (05:23, 1273 m/h, 93 %) | 13:18 (01:38, 1528 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:34 (06:34, 837 m/h, 62 %) | 11:43 (05:09, 1331 m/h, 98 %) | 13:26 (01:43, 1453 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.