År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:56 (1008 m/h) | 03:17 (983 m/h, 97 %) | 08:44 (05:27, 1009 m/h, 100 %) | 15:36 (06:52, 998 m/h, 99 %) | 17:56 (02:20, 1069 m/h, 106 %) |
2022 | Kalkulator | 17:08 (1055 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 98 %) | 08:18 (05:12, 1058 m/h, 100 %) | 14:51 (06:33, 1047 m/h, 99 %) | 17:08 (02:17, 1093 m/h, 103 %) |
2019 | Kalkulator | 16:12 (1116 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 99 %) | 07:52 (04:57, 1111 m/h, 99 %) | 14:05 (06:13, 1103 m/h, 98 %) | 16:12 (02:07, 1179 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 16:00 (1130 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 103 %) | 07:44 (04:58, 1107 m/h, 97 %) | 13:51 (06:07, 1121 m/h, 99 %) | 16:00 (02:09, 1160 m/h, 102 %) |
2017 | Kalkulator | 15:25 (1173 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 101 %) | 07:22 (04:39, 1183 m/h, 100 %) | 13:25 (06:03, 1133 m/h, 96 %) | 15:25 (02:00, 1248 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 15:09 (1193 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 102 %) | 07:11 (04:33, 1209 m/h, 101 %) | 13:11 (06:00, 1143 m/h, 95 %) | 15:09 (01:58, 1269 m/h, 106 %) |
2015 | Kalkulator | 19:13 (941 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 107 %) | 08:56 (05:45, 956 m/h, 101 %) | 16:41 (07:45, 884 m/h, 93 %) | 19:13 (02:32, 985 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 15:57 (1133 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 102 %) | 07:26 (04:40, 1179 m/h, 104 %) | 13:52 (06:26, 1066 m/h, 94 %) | 15:57 (02:05, 1198 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 15:44 (1149 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 114 %) | 07:16 (04:49, 1142 m/h, 99 %) | 13:32 (06:16, 1094 m/h, 95 %) | 15:44 (02:12, 1134 m/h, 98 %) |
2010 | Kalkulator | 17:17 (1046 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 112 %) | 08:02 (05:17, 1041 m/h, 99 %) | 14:55 (06:53, 996 m/h, 95 %) | 17:17 (02:22, 1054 m/h, 100 %) |
2009 | Kalkulator | 17:07 (1056 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 104 %) | 08:14 (05:19, 1034 m/h, 97 %) | 14:57 (06:43, 1021 m/h, 96 %) | 17:07 (02:10, 1152 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.