År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 22:30 (803 m/h) | 04:02 (800 m/h, 99 %) | 10:46 (06:44, 817 m/h, 101 %) | 19:34 (08:48, 779 m/h, 97 %) | 22:30 (02:56, 850 m/h, 105 %) |
2018 | Kalkulator | 21:04 (858 m/h) | 03:43 (868 m/h, 101 %) | 10:03 (06:20, 868 m/h, 101 %) | 18:20 (08:17, 827 m/h, 96 %) | 21:04 (02:44, 913 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 22:22 (808 m/h) | 03:46 (856 m/h, 105 %) | 10:13 (06:27, 853 m/h, 105 %) | 19:21 (09:08, 750 m/h, 92 %) | 22:22 (03:01, 827 m/h, 102 %) |
2016 | Kalkulator | 20:50 (868 m/h) | 03:39 (884 m/h, 101 %) | 09:38 (05:59, 919 m/h, 105 %) | 18:07 (08:29, 808 m/h, 93 %) | 20:50 (02:43, 918 m/h, 105 %) |
2015 | Kalkulator | 19:53 (909 m/h) | 03:29 (926 m/h, 101 %) | 09:30 (06:01, 914 m/h, 100 %) | 17:20 (07:50, 875 m/h, 96 %) | 19:53 (02:33, 978 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 19:55 (907 m/h) | 03:28 (931 m/h, 102 %) | 09:23 (05:55, 929 m/h, 102 %) | 17:13 (07:50, 875 m/h, 96 %) | 19:55 (02:42, 924 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 21:12 (853 m/h) | 03:22 (958 m/h, 112 %) | 09:34 (06:12, 887 m/h, 103 %) | 18:16 (08:42, 788 m/h, 92 %) | 21:12 (02:56, 850 m/h, 99 %) |
2012 | Kalkulator | 19:24 (932 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 112 %) | 09:06 (06:02, 911 m/h, 97 %) | 16:54 (07:48, 879 m/h, 94 %) | 19:24 (02:30, 998 m/h, 107 %) |
2011 | Kalkulator | 19:18 (936 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 109 %) | 08:55 (05:46, 954 m/h, 101 %) | 16:44 (07:49, 877 m/h, 93 %) | 19:18 (02:34, 972 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 18:54 (956 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 109 %) | 09:06 (06:01, 914 m/h, 95 %) | 16:36 (07:30, 914 m/h, 95 %) | 18:54 (02:18, 1085 m/h, 113 %) |
2009 | Kalkulator | 19:08 (945 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:06 (09:06, 604 m/h, 63 %) | 16:40 (07:34, 906 m/h, 95 %) | 19:08 (02:28, 1011 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.