År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 20:55 (864 m/h) | 03:40 (880 m/h, 101 %) | 10:08 (06:28, 850 m/h, 98 %) | 18:16 (08:08, 843 m/h, 97 %) | 20:55 (02:39, 941 m/h, 108 %) |
2018 | Kalkulator | 20:08 (898 m/h) | 03:24 (949 m/h, 105 %) | 09:29 (06:05, 904 m/h, 100 %) | 17:33 (08:04, 850 m/h, 94 %) | 20:08 (02:35, 966 m/h, 107 %) |
2017 | Kalkulator | 19:37 (921 m/h) | 03:15 (993 m/h, 107 %) | 09:21 (06:06, 901 m/h, 97 %) | 17:06 (07:45, 884 m/h, 95 %) | 19:37 (02:31, 991 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 17:35 (1028 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 98 %) | 08:44 (05:32, 994 m/h, 96 %) | 15:34 (06:50, 1003 m/h, 97 %) | 17:35 (02:01, 1237 m/h, 120 %) |
2015 | Kalkulator | 18:30 (977 m/h) | 03:15 (993 m/h, 101 %) | 08:55 (05:40, 970 m/h, 99 %) | 16:07 (07:12, 952 m/h, 97 %) | 18:30 (02:23, 1047 m/h, 107 %) |
2014 | Kalkulator | 19:48 (913 m/h) | 03:34 (905 m/h, 99 %) | 09:37 (06:03, 909 m/h, 99 %) | 17:18 (07:41, 892 m/h, 97 %) | 19:48 (02:30, 998 m/h, 109 %) |
2013 | Kalkulator | 19:08 (945 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 107 %) | 09:02 (05:51, 940 m/h, 99 %) | 16:49 (07:47, 881 m/h, 93 %) | 19:08 (02:19, 1077 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 18:59 (952 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 105 %) | 09:00 (05:48, 948 m/h, 99 %) | 16:31 (07:31, 912 m/h, 95 %) | 18:59 (02:28, 1011 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 18:56 (955 m/h) | 03:14 (998 m/h, 104 %) | 08:57 (05:43, 962 m/h, 100 %) | 16:21 (07:24, 926 m/h, 96 %) | 18:56 (02:35, 966 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 21:02 (859 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 117 %) | 09:16 (06:04, 906 m/h, 105 %) | 18:24 (09:08, 750 m/h, 87 %) | 21:02 (02:38, 947 m/h, 110 %) |
2009 | Kalkulator | 20:30 (882 m/h) | 03:23 (954 m/h, 108 %) | 09:24 (06:01, 914 m/h, 103 %) | 17:43 (08:19, 824 m/h, 93 %) | 20:30 (02:47, 896 m/h, 101 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.