År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 14:21 (1260 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 120 %) | 06:19 (04:11, 1315 m/h, 104 %) | 12:28 (06:09, 1115 m/h, 88 %) | 14:21 (01:53, 1325 m/h, 105 %) |
2019 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 116 %) | 06:13 (04:10, 1320 m/h, 97 %) | 11:40 (05:27, 1258 m/h, 93 %) | 13:23 (01:43, 1453 m/h, 107 %) |
2018 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 116 %) | 05:58 (03:58, 1387 m/h, 99 %) | 11:25 (05:27, 1258 m/h, 90 %) | 13:00 (01:35, 1576 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 118 %) | 06:03 (04:06, 1341 m/h, 96 %) | 11:17 (05:14, 1310 m/h, 94 %) | 13:00 (01:43, 1453 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 12:40 (1427 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 112 %) | 05:58 (03:57, 1392 m/h, 97 %) | 11:09 (05:11, 1323 m/h, 92 %) | 12:40 (01:31, 1645 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 12:37 (1433 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 108 %) | 05:54 (03:50, 1435 m/h, 100 %) | 11:02 (05:08, 1335 m/h, 93 %) | 12:37 (01:35, 1576 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 13:01 (1389 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 114 %) | 05:54 (03:52, 1422 m/h, 102 %) | 11:13 (05:19, 1289 m/h, 92 %) | 13:01 (01:48, 1386 m/h, 99 %) |
2013 | Kalkulator | 13:09 (1375 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 119 %) | 05:58 (04:00, 1375 m/h, 100 %) | 11:29 (05:31, 1243 m/h, 90 %) | 13:09 (01:40, 1497 m/h, 108 %) |
2012 | Kalkulator | 14:46 (1224 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 126 %) | 06:38 (04:33, 1209 m/h, 98 %) | 12:49 (06:11, 1109 m/h, 90 %) | 14:46 (01:57, 1280 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 14:06 (1282 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 130 %) | 06:15 (04:19, 1274 m/h, 99 %) | 12:15 (06:00, 1143 m/h, 89 %) | 14:06 (01:51, 1349 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 15:25 (1173 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:53 (06:53, 799 m/h, 68 %) | 13:32 (06:39, 1031 m/h, 87 %) | 15:25 (01:53, 1325 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.