År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2021 | Kalkulator | 19:24 (932 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 115 %) | 09:07 (06:07, 899 m/h, 96 %) | 17:03 (07:56, 864 m/h, 92 %) | 19:24 (02:21, 1062 m/h, 113 %) |
2018 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 112 %) | 07:37 (05:03, 1089 m/h, 97 %) | 14:12 (06:35, 1041 m/h, 93 %) | 16:10 (01:58, 1269 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 17:07 (1056 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 114 %) | 08:02 (05:22, 1025 m/h, 97 %) | 15:03 (07:01, 977 m/h, 92 %) | 17:07 (02:04, 1207 m/h, 114 %) |
2016 | Kalkulator | 22:20 (809 m/h) | 03:25 (944 m/h, 116 %) | 10:05 (06:40, 825 m/h, 101 %) | 19:33 (09:28, 724 m/h, 89 %) | 22:20 (02:47, 896 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 16:00 (1130 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 105 %) | 07:45 (05:03, 1089 m/h, 96 %) | 14:04 (06:19, 1085 m/h, 96 %) | 16:00 (01:56, 1291 m/h, 114 %) |
2014 | Kalkulator | 21:02 (859 m/h) | 06:14 (517 m/h, 60 %) | 11:44 (05:30, 1000 m/h, 116 %) | 18:45 (07:01, 977 m/h, 113 %) | 21:02 (02:17, 1093 m/h, 127 %) |
2013 | Kalkulator | 17:42 (1021 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 103 %) | 08:26 (05:23, 1022 m/h, 100 %) | 15:42 (07:16, 943 m/h, 92 %) | 17:42 (02:00, 1248 m/h, 122 %) |
2012 | Kalkulator | 18:02 (1002 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 119 %) | 08:29 (05:47, 951 m/h, 94 %) | 15:53 (07:24, 926 m/h, 92 %) | 18:02 (02:09, 1160 m/h, 115 %) |
2011 | Kalkulator | 20:13 (894 m/h) | 03:10 (1019 m/h, 113 %) | 09:09 (05:59, 919 m/h, 102 %) | 17:30 (08:21, 821 m/h, 91 %) | 20:13 (02:43, 918 m/h, 102 %) |
2010 | Kalkulator | 18:21 (985 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 106 %) | 08:47 (05:42, 965 m/h, 97 %) | 16:03 (07:16, 943 m/h, 95 %) | 18:21 (02:18, 1085 m/h, 110 %) |
2009 | Kalkulator | 21:03 (859 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 10:12 (10:12, 539 m/h, 62 %) | 18:32 (08:20, 822 m/h, 95 %) | 21:03 (02:31, 991 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.