År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 24:24 (741 m/h) | 03:14 (998 m/h, 134 %) | 10:33 (07:19, 751 m/h, 101 %) | 20:47 (10:14, 670 m/h, 90 %) | 24:24 (03:37, 690 m/h, 93 %) |
2018 | Kalkulator | 19:55 (907 m/h) | 03:20 (968 m/h, 106 %) | 09:24 (06:04, 906 m/h, 99 %) | 17:24 (08:00, 857 m/h, 94 %) | 19:55 (02:31, 991 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 21:36 (837 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 124 %) | 09:38 (06:33, 839 m/h, 100 %) | 18:45 (09:07, 752 m/h, 89 %) | 21:36 (02:51, 875 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 18:11 (994 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 109 %) | 08:33 (05:35, 985 m/h, 99 %) | 15:53 (07:20, 935 m/h, 94 %) | 18:11 (02:18, 1085 m/h, 109 %) |
2015 | Kalkulator | 18:43 (966 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 108 %) | 08:56 (05:52, 937 m/h, 96 %) | 16:27 (07:31, 912 m/h, 94 %) | 18:43 (02:16, 1101 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 17:03 (1060 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 98 %) | 08:09 (05:04, 1085 m/h, 102 %) | 14:51 (06:42, 1023 m/h, 96 %) | 17:03 (02:12, 1134 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 18:13 (992 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 112 %) | 08:37 (05:43, 962 m/h, 96 %) | 16:10 (07:33, 908 m/h, 91 %) | 18:13 (02:03, 1217 m/h, 122 %) |
2012 | Kalkulator | 18:08 (997 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 120 %) | 08:25 (05:44, 959 m/h, 96 %) | 15:54 (07:29, 916 m/h, 91 %) | 18:08 (02:14, 1117 m/h, 112 %) |
2011 | Kalkulator | 17:52 (1012 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 121 %) | 08:06 (05:29, 1003 m/h, 99 %) | 15:45 (07:39, 896 m/h, 88 %) | 17:52 (02:07, 1179 m/h, 116 %) |
2010 | Kalkulator | 19:06 (946 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 126 %) | 08:17 (05:35, 985 m/h, 104 %) | 16:36 (08:19, 824 m/h, 87 %) | 19:06 (02:30, 998 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 17:20 (1043 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:16 (08:16, 665 m/h, 63 %) | 15:25 (07:09, 959 m/h, 91 %) | 17:20 (01:55, 1302 m/h, 124 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.