År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 99 %) | 06:26 (04:02, 1364 m/h, 100 %) | 11:46 (05:20, 1285 m/h, 95 %) | 13:23 (01:37, 1543 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 13:22 (1352 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 103 %) | 06:20 (04:02, 1364 m/h, 100 %) | 11:45 (05:25, 1266 m/h, 93 %) | 13:22 (01:37, 1543 m/h, 114 %) |
2017 | Kalkulator | 13:30 (1339 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 101 %) | 06:30 (04:07, 1336 m/h, 99 %) | 11:54 (05:24, 1270 m/h, 94 %) | 13:30 (01:36, 1560 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 106 %) | 06:18 (03:59, 1381 m/h, 105 %) | 12:10 (05:52, 1168 m/h, 89 %) | 13:51 (01:41, 1482 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 13:16 (1363 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 100 %) | 06:20 (03:59, 1381 m/h, 101 %) | 11:42 (05:22, 1277 m/h, 93 %) | 13:16 (01:34, 1593 m/h, 116 %) |
2014 | Kalkulator | 13:46 (1313 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 95 %) | 06:33 (03:59, 1381 m/h, 105 %) | 11:59 (05:26, 1262 m/h, 96 %) | 13:46 (01:47, 1399 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 15:16 (1184 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 104 %) | 07:12 (04:36, 1196 m/h, 101 %) | 13:24 (06:12, 1106 m/h, 93 %) | 15:16 (01:52, 1337 m/h, 112 %) |
2012 | Kalkulator | 15:03 (1201 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 109 %) | 07:05 (04:38, 1187 m/h, 98 %) | 13:08 (06:03, 1133 m/h, 94 %) | 15:03 (01:55, 1302 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 15:37 (1157 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 109 %) | 07:01 (04:28, 1231 m/h, 106 %) | 13:34 (06:33, 1047 m/h, 90 %) | 15:37 (02:03, 1217 m/h, 105 %) |
2010 | Kalkulator | 20:29 (882 m/h) | 03:14 (998 m/h, 113 %) | 09:39 (06:25, 857 m/h, 97 %) | 17:58 (08:19, 824 m/h, 93 %) | 20:29 (02:31, 991 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 16:11 (1117 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 106 %) | 07:44 (05:01, 1096 m/h, 98 %) | 14:15 (06:31, 1052 m/h, 94 %) | 16:11 (01:56, 1291 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.