År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 15:41 (1153 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 103 %) | 07:20 (04:38, 1187 m/h, 102 %) | 13:43 (06:23, 1074 m/h, 93 %) | 15:41 (01:58, 1269 m/h, 110 %) |
2023 | Kalkulator | 15:18 (1181 m/h) | 02:42 (1195 m/h, 101 %) | 07:17 (04:35, 1200 m/h, 101 %) | 13:26 (06:09, 1115 m/h, 94 %) | 15:18 (01:52, 1337 m/h, 113 %) |
2021 | Kalkulator | 15:37 (1157 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 108 %) | 07:12 (04:38, 1187 m/h, 102 %) | 13:27 (06:15, 1097 m/h, 94 %) | 15:37 (02:10, 1152 m/h, 99 %) |
2019 | Kalkulator | 14:01 (1290 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 102 %) | 06:42 (04:16, 1289 m/h, 99 %) | 12:10 (05:28, 1254 m/h, 97 %) | 14:01 (01:51, 1349 m/h, 104 %) |
2018 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 111 %) | 06:49 (04:25, 1245 m/h, 102 %) | 13:01 (06:12, 1106 m/h, 91 %) | 14:57 (01:56, 1291 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 14:27 (1251 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 105 %) | 06:46 (04:20, 1269 m/h, 101 %) | 12:35 (05:49, 1179 m/h, 94 %) | 14:27 (01:52, 1337 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 14:11 (1275 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 109 %) | 06:35 (04:16, 1289 m/h, 101 %) | 12:22 (05:47, 1185 m/h, 92 %) | 14:11 (01:49, 1373 m/h, 107 %) |
2015 | Kalkulator | 14:13 (1272 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 110 %) | 06:36 (04:18, 1279 m/h, 100 %) | 12:21 (05:45, 1192 m/h, 93 %) | 14:13 (01:52, 1337 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 15:51 (1140 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 97 %) | 07:28 (04:34, 1204 m/h, 105 %) | 13:41 (06:13, 1103 m/h, 96 %) | 15:51 (02:10, 1152 m/h, 101 %) |
2012 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 113 %) | 06:56 (04:35, 1200 m/h, 99 %) | 12:58 (06:02, 1136 m/h, 94 %) | 14:59 (02:01, 1237 m/h, 102 %) |
2009 | Kalkulator | 14:18 (1264 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:37 (06:37, 831 m/h, 65 %) | 12:25 (05:48, 1182 m/h, 93 %) | 14:18 (01:53, 1325 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.