År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 20:46 (870 m/h) | 03:33 (909 m/h, 104 %) | 09:47 (06:14, 882 m/h, 101 %) | 17:49 (08:02, 853 m/h, 98 %) | 20:46 (02:57, 846 m/h, 97 %) |
2023 | Kalkulator | 25:18 (714 m/h) | 04:12 (768 m/h, 107 %) | 11:13 (07:01, 784 m/h, 109 %) | 21:43 (10:30, 653 m/h, 91 %) | 25:18 (03:35, 696 m/h, 97 %) |
2022 | Kalkulator | 25:38 (705 m/h) | 03:54 (827 m/h, 117 %) | 11:22 (07:28, 736 m/h, 104 %) | 00:00 (-11:-22, -604 m/h, -86 %) | 25:38 (25:38, 97 m/h, 13 %) |
2019 | Kalkulator | 21:44 (832 m/h) | 03:42 (872 m/h, 104 %) | 10:00 (06:18, 873 m/h, 104 %) | 18:39 (08:39, 792 m/h, 95 %) | 21:44 (03:05, 809 m/h, 97 %) |
2017 | Kalkulator | 21:12 (853 m/h) | 03:32 (913 m/h, 107 %) | 09:51 (06:19, 871 m/h, 102 %) | 18:09 (08:18, 826 m/h, 96 %) | 21:12 (03:03, 818 m/h, 95 %) |
2015 | Kalkulator | 18:29 (978 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 103 %) | 08:43 (05:32, 994 m/h, 101 %) | 16:10 (07:27, 920 m/h, 94 %) | 18:29 (02:19, 1077 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 15:56 (1134 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 93 %) | 07:51 (04:48, 1146 m/h, 101 %) | 13:48 (05:57, 1152 m/h, 101 %) | 15:56 (02:08, 1170 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 20:11 (895 m/h) | 03:19 (973 m/h, 108 %) | 09:02 (05:43, 962 m/h, 107 %) | 17:21 (08:19, 824 m/h, 92 %) | 20:11 (02:50, 880 m/h, 98 %) |
2012 | Kalkulator | 17:44 (1019 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 108 %) | 08:20 (05:25, 1015 m/h, 99 %) | 15:27 (07:07, 963 m/h, 94 %) | 17:44 (02:17, 1093 m/h, 107 %) |
2011 | Kalkulator | 18:35 (973 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 109 %) | 08:21 (05:20, 1031 m/h, 105 %) | 16:03 (07:42, 890 m/h, 91 %) | 18:35 (02:32, 985 m/h, 101 %) |
2009 | Kalkulator | 11:42 (1545 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 113 %) | 05:24 (03:34, 1542 m/h, 99 %) | 10:11 (04:47, 1433 m/h, 92 %) | 11:42 (01:31, 1645 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.