År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 12:14 (1478 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 106 %) | 06:08 (04:05, 1347 m/h, 91 %) | 10:50 (04:42, 1459 m/h, 98 %) | 12:14 (01:24, 1782 m/h, 120 %) |
2023 | Kalkulator | 12:29 (1448 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 102 %) | 05:57 (03:46, 1460 m/h, 100 %) | 10:59 (05:02, 1362 m/h, 94 %) | 12:29 (01:30, 1664 m/h, 114 %) |
2022 | Kalkulator | 15:48 (1144 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 103 %) | 07:38 (04:55, 1119 m/h, 97 %) | 13:44 (06:06, 1124 m/h, 98 %) | 15:48 (02:04, 1207 m/h, 105 %) |
2021 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 110 %) | 05:45 (03:45, 1467 m/h, 100 %) | 10:50 (05:05, 1349 m/h, 92 %) | 12:25 (01:35, 1576 m/h, 108 %) |
2019 | Kalkulator | 12:03 (1500 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 105 %) | 05:50 (03:48, 1447 m/h, 96 %) | 10:35 (04:45, 1443 m/h, 96 %) | 12:03 (01:28, 1701 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 100 %) | 06:17 (04:01, 1369 m/h, 96 %) | 11:21 (05:04, 1353 m/h, 95 %) | 12:47 (01:26, 1741 m/h, 123 %) |
2016 | Kalkulator | 13:03 (1385 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 98 %) | 06:24 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:32 (05:08, 1335 m/h, 96 %) | 13:03 (01:31, 1645 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 13:39 (1324 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 102 %) | 06:35 (04:12, 1310 m/h, 98 %) | 11:58 (05:23, 1273 m/h, 96 %) | 13:39 (01:41, 1482 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 12:56 (1398 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 94 %) | 00:00 (-2:-26, -2262 m/h, -162 %) | 11:23 (11:23, 602 m/h, 43 %) | 12:56 (01:33, 1610 m/h, 115 %) |
2013 | Kalkulator | 13:04 (1383 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 109 %) | 06:11 (04:03, 1358 m/h, 98 %) | 11:32 (05:21, 1281 m/h, 92 %) | 13:04 (01:32, 1627 m/h, 117 %) |
2009 | Kalkulator | 13:14 (1366 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 100 %) | 06:30 (04:09, 1325 m/h, 96 %) | 11:41 (05:11, 1323 m/h, 96 %) | 13:14 (01:33, 1610 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.