År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 111 %) | 06:30 (04:17, 1284 m/h, 98 %) | 12:12 (05:42, 1203 m/h, 91 %) | 13:48 (01:36, 1560 m/h, 119 %) |
2021 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 113 %) | 06:12 (04:06, 1341 m/h, 99 %) | 11:45 (05:33, 1235 m/h, 91 %) | 13:23 (01:38, 1528 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 12:28 (1450 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 109 %) | 05:51 (03:49, 1441 m/h, 99 %) | 10:56 (05:05, 1349 m/h, 93 %) | 12:28 (01:32, 1627 m/h, 112 %) |
2018 | Kalkulator | 12:15 (1476 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 110 %) | 05:43 (03:44, 1473 m/h, 99 %) | 10:44 (05:01, 1367 m/h, 92 %) | 12:15 (01:31, 1645 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 12:23 (1460 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 111 %) | 05:47 (03:48, 1447 m/h, 99 %) | 10:54 (05:07, 1340 m/h, 91 %) | 12:23 (01:29, 1682 m/h, 115 %) |
2016 | Kalkulator | 12:07 (1492 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 106 %) | 05:43 (03:41, 1493 m/h, 100 %) | 10:42 (04:59, 1376 m/h, 92 %) | 12:07 (01:25, 1761 m/h, 118 %) |
2014 | Kalkulator | 11:58 (1511 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 104 %) | 05:40 (03:37, 1521 m/h, 100 %) | 10:25 (04:45, 1443 m/h, 95 %) | 11:58 (01:33, 1610 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 12:26 (1454 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 116 %) | 05:50 (03:56, 1398 m/h, 96 %) | 10:48 (04:58, 1380 m/h, 94 %) | 12:26 (01:38, 1528 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 116 %) | 05:50 (03:53, 1416 m/h, 99 %) | 11:09 (05:19, 1289 m/h, 90 %) | 12:43 (01:34, 1593 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 13:37 (1328 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 128 %) | 06:13 (04:20, 1269 m/h, 95 %) | 11:56 (05:43, 1199 m/h, 90 %) | 13:37 (01:41, 1482 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 14:27 (1251 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 109 %) | 06:43 (04:22, 1260 m/h, 100 %) | 12:33 (05:50, 1175 m/h, 93 %) | 14:27 (01:54, 1313 m/h, 104 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.