År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 12:48 (1412 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 103 %) | 06:16 (04:04, 1352 m/h, 95 %) | 11:27 (05:11, 1323 m/h, 93 %) | 12:48 (01:21, 1848 m/h, 130 %) |
2023 | Kalkulator | 12:21 (1464 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 106 %) | 06:03 (03:59, 1381 m/h, 94 %) | 11:05 (05:02, 1362 m/h, 93 %) | 12:21 (01:16, 1970 m/h, 134 %) |
2022 | Kalkulator | 11:34 (1563 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 106 %) | 05:40 (03:44, 1473 m/h, 94 %) | 10:21 (04:41, 1464 m/h, 93 %) | 11:34 (01:13, 2051 m/h, 131 %) |
2019 | Kalkulator | 12:45 (1418 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 101 %) | 06:25 (04:11, 1315 m/h, 92 %) | 11:35 (05:10, 1327 m/h, 93 %) | 12:45 (01:10, 2139 m/h, 150 %) |
2015 | Kalkulator | 11:43 (1543 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 111 %) | 05:39 (03:46, 1460 m/h, 94 %) | 10:33 (04:54, 1399 m/h, 90 %) | 11:43 (01:10, 2139 m/h, 138 %) |
2014 | Kalkulator | 12:04 (1498 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 106 %) | 05:59 (03:58, 1387 m/h, 92 %) | 10:52 (04:53, 1404 m/h, 93 %) | 12:04 (01:12, 2080 m/h, 138 %) |
2013 | Kalkulator | 12:19 (1468 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:39 (05:39, 973 m/h, 66 %) | 11:05 (05:26, 1262 m/h, 85 %) | 12:19 (01:14, 2023 m/h, 137 %) |
2012 | Kalkulator | 12:37 (1433 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 112 %) | 06:07 (04:07, 1336 m/h, 93 %) | 11:22 (05:15, 1306 m/h, 91 %) | 12:37 (01:15, 1996 m/h, 139 %) |
2011 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 116 %) | 06:12 (04:12, 1310 m/h, 94 %) | 11:40 (05:28, 1254 m/h, 90 %) | 13:00 (01:20, 1872 m/h, 134 %) |
2010 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 111 %) | 06:17 (04:12, 1310 m/h, 94 %) | 11:39 (05:22, 1277 m/h, 91 %) | 13:00 (01:21, 1848 m/h, 132 %) |
2009 | Kalkulator | 13:05 (1382 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 111 %) | 06:23 (04:17, 1284 m/h, 92 %) | 11:40 (05:17, 1298 m/h, 93 %) | 13:05 (01:25, 1761 m/h, 127 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.