År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:09 (1278 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 106 %) | 06:41 (04:19, 1274 m/h, 99 %) | 12:31 (05:50, 1175 m/h, 91 %) | 14:09 (01:38, 1528 m/h, 119 %) |
2021 | Kalkulator | 13:38 (1326 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 108 %) | 06:15 (04:00, 1375 m/h, 103 %) | 12:00 (05:45, 1192 m/h, 89 %) | 13:38 (01:38, 1528 m/h, 115 %) |
2019 | Kalkulator | 12:36 (1435 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 106 %) | 06:00 (03:53, 1416 m/h, 98 %) | 11:03 (05:03, 1358 m/h, 94 %) | 12:36 (01:33, 1610 m/h, 112 %) |
2018 | Kalkulator | 12:55 (1400 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 100 %) | 06:23 (04:06, 1341 m/h, 95 %) | 11:27 (05:04, 1353 m/h, 96 %) | 12:55 (01:28, 1701 m/h, 121 %) |
2017 | Kalkulator | 13:42 (1320 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 103 %) | 06:35 (04:13, 1304 m/h, 98 %) | 12:03 (05:28, 1254 m/h, 95 %) | 13:42 (01:39, 1512 m/h, 114 %) |
2015 | Kalkulator | 12:26 (1454 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 100 %) | 05:54 (03:41, 1493 m/h, 102 %) | 10:52 (04:58, 1380 m/h, 94 %) | 12:26 (01:34, 1593 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 12:00 (1507 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 109 %) | 05:29 (03:32, 1557 m/h, 103 %) | 10:21 (04:52, 1409 m/h, 93 %) | 12:00 (01:39, 1512 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 12:08 (1490 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 103 %) | 05:43 (03:38, 1514 m/h, 101 %) | 10:41 (04:58, 1380 m/h, 92 %) | 12:08 (01:27, 1721 m/h, 115 %) |
2012 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 114 %) | 06:27 (04:18, 1279 m/h, 97 %) | 12:06 (05:39, 1213 m/h, 92 %) | 13:48 (01:42, 1468 m/h, 112 %) |
2011 | Kalkulator | 13:27 (1344 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 106 %) | 06:23 (04:08, 1331 m/h, 99 %) | 11:47 (05:24, 1270 m/h, 94 %) | 13:27 (01:40, 1497 m/h, 111 %) |
2010 | Kalkulator | 14:13 (1272 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 115 %) | 06:35 (04:23, 1255 m/h, 98 %) | 12:25 (05:50, 1175 m/h, 92 %) | 14:13 (01:48, 1386 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.