År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 20:57 (863 m/h) | 03:31 (917 m/h, 106 %) | 09:33 (06:02, 911 m/h, 105 %) | 17:56 (08:23, 818 m/h, 94 %) | 20:57 (03:01, 827 m/h, 95 %) |
2021 | Kalkulator | 19:01 (950 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 106 %) | 08:46 (05:34, 988 m/h, 104 %) | 16:20 (07:34, 906 m/h, 95 %) | 19:01 (02:41, 930 m/h, 97 %) |
2019 | Kalkulator | 20:53 (865 m/h) | 03:15 (993 m/h, 114 %) | 09:30 (06:15, 880 m/h, 101 %) | 17:50 (08:20, 822 m/h, 95 %) | 20:53 (03:03, 818 m/h, 94 %) |
2018 | Kalkulator | 18:42 (967 m/h) | 03:13 (1003 m/h, 103 %) | 08:37 (05:24, 1018 m/h, 105 %) | 16:06 (07:29, 916 m/h, 94 %) | 18:42 (02:36, 960 m/h, 99 %) |
2017 | Kalkulator | 15:50 (1142 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 108 %) | 07:24 (04:48, 1146 m/h, 100 %) | 13:37 (06:13, 1103 m/h, 96 %) | 15:50 (02:13, 1126 m/h, 98 %) |
2016 | Kalkulator | 19:58 (905 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 118 %) | 08:44 (05:43, 962 m/h, 106 %) | 17:01 (08:17, 827 m/h, 91 %) | 19:58 (02:57, 846 m/h, 93 %) |
2015 | Kalkulator | 18:29 (978 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 111 %) | 08:15 (05:18, 1038 m/h, 106 %) | 15:45 (07:30, 914 m/h, 93 %) | 18:29 (02:44, 913 m/h, 93 %) |
2013 | Kalkulator | 17:20 (1043 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 116 %) | 07:40 (05:01, 1096 m/h, 105 %) | 14:47 (07:07, 963 m/h, 92 %) | 17:20 (02:33, 978 m/h, 93 %) |
2011 | Kalkulator | 17:13 (1050 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 109 %) | 08:02 (05:14, 1051 m/h, 100 %) | 00:00 (-8:-2, -854 m/h, -82 %) | 17:13 (17:13, 144 m/h, 13 %) |
2010 | Kalkulator | 18:43 (966 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 133 %) | 08:02 (05:32, 994 m/h, 102 %) | 15:58 (07:56, 864 m/h, 89 %) | 18:43 (02:45, 907 m/h, 93 %) |
2009 | Kalkulator | 14:30 (1247 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:35 (06:35, 835 m/h, 66 %) | 12:33 (05:58, 1149 m/h, 92 %) | 14:30 (01:57, 1280 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.