År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 16:46 (1078 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 106 %) | 08:05 (05:16, 1044 m/h, 96 %) | 14:27 (06:22, 1077 m/h, 99 %) | 16:46 (02:19, 1077 m/h, 99 %) |
2023 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 108 %) | 07:58 (05:13, 1054 m/h, 97 %) | 14:36 (06:38, 1033 m/h, 95 %) | 16:45 (02:09, 1160 m/h, 107 %) |
2022 | Kalkulator | 17:00 (1063 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 106 %) | 08:09 (05:18, 1038 m/h, 97 %) | 14:50 (06:41, 1026 m/h, 96 %) | 17:00 (02:10, 1152 m/h, 108 %) |
2021 | Kalkulator | 15:43 (1150 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 107 %) | 07:27 (04:51, 1134 m/h, 98 %) | 13:45 (06:18, 1088 m/h, 94 %) | 15:43 (01:58, 1269 m/h, 110 %) |
2019 | Kalkulator | 17:19 (1044 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 113 %) | 08:02 (05:19, 1034 m/h, 99 %) | 14:55 (06:53, 996 m/h, 95 %) | 17:19 (02:24, 1040 m/h, 99 %) |
2018 | Kalkulator | 15:22 (1176 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 106 %) | 07:17 (04:43, 1166 m/h, 99 %) | 13:20 (06:03, 1133 m/h, 96 %) | 15:22 (02:02, 1227 m/h, 104 %) |
2017 | Kalkulator | 15:04 (1200 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 112 %) | 06:59 (04:35, 1200 m/h, 100 %) | 13:08 (06:09, 1115 m/h, 92 %) | 15:04 (01:56, 1291 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 14:04 (1285 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 110 %) | 06:42 (04:26, 1241 m/h, 96 %) | 12:18 (05:36, 1224 m/h, 95 %) | 14:04 (01:46, 1412 m/h, 109 %) |
2015 | Kalkulator | 15:30 (1166 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 109 %) | 07:21 (04:49, 1142 m/h, 97 %) | 13:32 (06:11, 1109 m/h, 95 %) | 15:30 (01:58, 1269 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 15:16 (1184 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 113 %) | 07:09 (04:45, 1158 m/h, 97 %) | 13:19 (06:10, 1112 m/h, 93 %) | 15:16 (01:57, 1280 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 14:30 (1247 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:55 (06:55, 795 m/h, 63 %) | 12:41 (05:46, 1189 m/h, 95 %) | 14:30 (01:49, 1373 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.