År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 18:38 (970 m/h) | 03:08 (1030 m/h, 106 %) | 08:57 (05:49, 945 m/h, 97 %) | 16:08 (07:11, 954 m/h, 98 %) | 18:38 (02:30, 998 m/h, 102 %) |
2023 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 102 %) | 08:01 (05:05, 1082 m/h, 100 %) | 14:40 (06:39, 1031 m/h, 95 %) | 16:47 (02:07, 1179 m/h, 109 %) |
2022 | Kalkulator | 15:24 (1174 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 95 %) | 07:43 (04:50, 1138 m/h, 96 %) | 13:32 (05:49, 1179 m/h, 100 %) | 15:24 (01:52, 1337 m/h, 113 %) |
2019 | Kalkulator | 17:37 (1026 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 106 %) | 08:23 (05:25, 1015 m/h, 98 %) | 15:15 (06:52, 998 m/h, 97 %) | 17:37 (02:22, 1054 m/h, 102 %) |
2018 | Kalkulator | 15:52 (1139 m/h) | 02:40 (1210 m/h, 106 %) | 07:37 (04:57, 1111 m/h, 97 %) | 13:48 (06:11, 1109 m/h, 97 %) | 15:52 (02:04, 1207 m/h, 105 %) |
2017 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 101 %) | 07:41 (04:50, 1138 m/h, 101 %) | 14:07 (06:26, 1066 m/h, 95 %) | 16:10 (02:03, 1217 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 16:30 (1096 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 108 %) | 07:52 (05:09, 1068 m/h, 97 %) | 14:27 (06:35, 1041 m/h, 94 %) | 16:30 (02:03, 1217 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 16:00 (1130 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 105 %) | 07:34 (04:51, 1134 m/h, 100 %) | 13:59 (06:25, 1068 m/h, 94 %) | 16:00 (02:01, 1237 m/h, 109 %) |
2013 | Kalkulator | 14:55 (1212 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 99 %) | 07:06 (04:25, 1245 m/h, 102 %) | 13:03 (05:57, 1152 m/h, 95 %) | 14:55 (01:52, 1337 m/h, 110 %) |
2010 | Kalkulator | 16:58 (1065 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 103 %) | 08:00 (05:04, 1085 m/h, 101 %) | 14:47 (06:47, 1011 m/h, 94 %) | 16:58 (02:11, 1143 m/h, 107 %) |
2009 | Kalkulator | 16:08 (1120 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:47 (07:47, 706 m/h, 63 %) | 14:09 (06:22, 1077 m/h, 96 %) | 16:08 (01:59, 1258 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.