År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 16:20 (1107 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 104 %) | 07:41 (04:54, 1122 m/h, 101 %) | 14:21 (06:40, 1028 m/h, 92 %) | 16:20 (01:59, 1258 m/h, 113 %) |
2018 | Kalkulator | 16:12 (1116 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 104 %) | 07:39 (04:53, 1126 m/h, 100 %) | 14:16 (06:37, 1036 m/h, 92 %) | 16:12 (01:56, 1291 m/h, 115 %) |
2017 | Kalkulator | 15:29 (1167 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 133 %) | 06:49 (04:45, 1158 m/h, 99 %) | 13:34 (06:45, 1016 m/h, 87 %) | 15:29 (01:55, 1302 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 15:35 (1160 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 105 %) | 07:11 (04:32, 1213 m/h, 104 %) | 13:37 (06:26, 1066 m/h, 91 %) | 15:35 (01:58, 1269 m/h, 109 %) |
2015 | Kalkulator | 16:58 (1065 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 109 %) | 07:24 (04:38, 1187 m/h, 111 %) | 14:34 (07:10, 956 m/h, 89 %) | 16:58 (02:24, 1040 m/h, 97 %) |
2014 | Kalkulator | 17:56 (1008 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 158 %) | 06:36 (04:35, 1200 m/h, 119 %) | 15:23 (08:47, 780 m/h, 77 %) | 17:56 (02:33, 978 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 15:41 (1153 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 105 %) | 07:19 (04:40, 1179 m/h, 102 %) | 13:37 (06:18, 1088 m/h, 94 %) | 15:41 (02:04, 1207 m/h, 104 %) |
2012 | Kalkulator | 15:49 (1143 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 125 %) | 06:52 (04:37, 1191 m/h, 104 %) | 13:04 (06:12, 1106 m/h, 96 %) | 15:49 (02:45, 907 m/h, 79 %) |
2011 | Kalkulator | 14:09 (1278 m/h) | 02:05 (1549 m/h, 121 %) | 06:19 (04:14, 1299 m/h, 101 %) | 12:25 (06:06, 1124 m/h, 87 %) | 14:09 (01:44, 1440 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 15:01 (1204 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 118 %) | 07:03 (04:47, 1150 m/h, 95 %) | 13:09 (06:06, 1124 m/h, 93 %) | 15:01 (01:52, 1337 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 14:52 (1216 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:05 (07:05, 776 m/h, 63 %) | 13:09 (06:04, 1130 m/h, 92 %) | 14:52 (01:43, 1453 m/h, 119 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.