År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 16:37 (1088 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 108 %) | 07:40 (04:56, 1115 m/h, 102 %) | 14:25 (06:45, 1016 m/h, 93 %) | 16:37 (02:12, 1134 m/h, 104 %) |
2018 | Kalkulator | 17:08 (1055 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 109 %) | 08:05 (05:17, 1041 m/h, 98 %) | 14:59 (06:54, 993 m/h, 94 %) | 17:08 (02:09, 1160 m/h, 109 %) |
2017 | Kalkulator | 15:51 (1140 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 109 %) | 07:28 (04:53, 1126 m/h, 98 %) | 13:50 (06:22, 1077 m/h, 94 %) | 15:51 (02:01, 1237 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 15:45 (1148 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 112 %) | 07:15 (04:45, 1158 m/h, 100 %) | 13:45 (06:30, 1055 m/h, 91 %) | 15:45 (02:00, 1248 m/h, 108 %) |
2015 | Kalkulator | 15:00 (1205 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 107 %) | 07:04 (04:34, 1204 m/h, 99 %) | 00:00 (-7:-4, -971 m/h, -81 %) | 15:00 (15:00, 166 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 15:27 (1170 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 104 %) | 07:13 (04:34, 1204 m/h, 102 %) | 13:22 (06:09, 1115 m/h, 95 %) | 15:27 (02:05, 1198 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 16:27 (1099 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 109 %) | 07:45 (05:04, 1085 m/h, 98 %) | 14:24 (06:39, 1031 m/h, 93 %) | 16:27 (02:03, 1217 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 15:43 (1150 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 112 %) | 07:22 (04:53, 1126 m/h, 97 %) | 13:37 (06:15, 1097 m/h, 95 %) | 15:43 (02:06, 1188 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 14:59 (1206 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 113 %) | 07:01 (04:39, 1183 m/h, 98 %) | 13:02 (06:01, 1139 m/h, 94 %) | 14:59 (01:57, 1280 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 15:28 (1169 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 111 %) | 07:16 (04:48, 1146 m/h, 98 %) | 13:27 (06:11, 1109 m/h, 94 %) | 15:28 (02:01, 1237 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:16 (07:16, 757 m/h, 63 %) | 13:16 (06:00, 1143 m/h, 96 %) | 15:13 (01:57, 1280 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.