År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:03 (1385 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 101 %) | 06:10 (03:52, 1422 m/h, 102 %) | 11:31 (05:21, 1281 m/h, 92 %) | 13:03 (01:32, 1627 m/h, 117 %) |
2023 | Kalkulator | 13:59 (1293 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 94 %) | 06:54 (04:15, 1294 m/h, 100 %) | 12:21 (05:27, 1258 m/h, 97 %) | 13:59 (01:38, 1528 m/h, 118 %) |
2021 | Kalkulator | 14:28 (1250 m/h) | 02:31 (1282 m/h, 102 %) | 06:59 (04:28, 1231 m/h, 98 %) | 12:42 (05:43, 1199 m/h, 95 %) | 14:28 (01:46, 1412 m/h, 112 %) |
2019 | Kalkulator | 13:54 (1301 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 101 %) | 06:26 (04:00, 1375 m/h, 105 %) | 12:01 (05:35, 1228 m/h, 94 %) | 13:54 (01:53, 1325 m/h, 101 %) |
2018 | Kalkulator | 14:43 (1228 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 102 %) | 06:54 (04:20, 1269 m/h, 103 %) | 12:46 (05:52, 1168 m/h, 95 %) | 14:43 (01:57, 1280 m/h, 104 %) |
2017 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:50 (1139 m/h, 101 %) | 07:21 (04:31, 1218 m/h, 108 %) | 13:59 (06:38, 1033 m/h, 92 %) | 16:10 (02:11, 1143 m/h, 102 %) |
2016 | Kalkulator | 15:22 (1176 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 113 %) | 07:06 (04:41, 1174 m/h, 99 %) | 13:22 (06:16, 1094 m/h, 93 %) | 15:22 (02:00, 1248 m/h, 106 %) |
2015 | Kalkulator | 14:47 (1223 m/h) | 02:44 (1180 m/h, 96 %) | 07:04 (04:20, 1269 m/h, 103 %) | 12:52 (05:48, 1182 m/h, 96 %) | 14:47 (01:55, 1302 m/h, 106 %) |
2013 | Kalkulator | 14:54 (1213 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 94 %) | 07:08 (04:19, 1274 m/h, 105 %) | 13:04 (05:56, 1155 m/h, 95 %) | 14:54 (01:50, 1361 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 14:13 (1272 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 97 %) | 07:03 (04:27, 1236 m/h, 97 %) | 12:37 (05:34, 1231 m/h, 96 %) | 14:13 (01:36, 1560 m/h, 122 %) |
2009 | Kalkulator | 14:50 (1219 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 101 %) | 07:08 (04:31, 1218 m/h, 99 %) | 12:51 (05:43, 1199 m/h, 98 %) | 14:50 (01:59, 1258 m/h, 103 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.