År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 27:52 (648 m/h) | 03:44 (864 m/h, 133 %) | 13:11 (09:27, 582 m/h, 89 %) | 24:16 (11:05, 618 m/h, 95 %) | 27:52 (03:36, 693 m/h, 106 %) |
2023 | Kalkulator | 23:37 (765 m/h) | 03:43 (868 m/h, 113 %) | 10:58 (07:15, 758 m/h, 99 %) | 20:26 (09:28, 724 m/h, 94 %) | 23:37 (03:11, 784 m/h, 102 %) |
2022 | Kalkulator | 23:07 (782 m/h) | 03:40 (880 m/h, 112 %) | 10:41 (07:01, 784 m/h, 100 %) | 20:07 (09:26, 726 m/h, 92 %) | 23:07 (03:00, 832 m/h, 106 %) |
2019 | Kalkulator | 19:14 (940 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 107 %) | 09:18 (06:07, 899 m/h, 95 %) | 17:06 (07:48, 879 m/h, 93 %) | 19:14 (02:08, 1170 m/h, 124 %) |
2018 | Kalkulator | 17:29 (1034 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 110 %) | 08:24 (05:35, 985 m/h, 95 %) | 15:38 (07:14, 948 m/h, 91 %) | 17:29 (01:51, 1349 m/h, 130 %) |
2014 | Kalkulator | 20:33 (880 m/h) | 05:41 (567 m/h, 64 %) | 10:56 (05:15, 1048 m/h, 119 %) | 18:21 (07:25, 924 m/h, 105 %) | 20:33 (02:12, 1134 m/h, 128 %) |
2012 | Kalkulator | 15:48 (1144 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 118 %) | 07:16 (04:53, 1126 m/h, 98 %) | 13:50 (06:34, 1044 m/h, 91 %) | 15:48 (01:58, 1269 m/h, 110 %) |
2011 | Kalkulator | 15:39 (1155 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 124 %) | 07:13 (04:58, 1107 m/h, 95 %) | 13:44 (06:31, 1052 m/h, 91 %) | 15:39 (01:55, 1302 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 110 %) | 07:47 (05:10, 1064 m/h, 95 %) | 14:23 (06:36, 1039 m/h, 92 %) | 16:10 (01:47, 1399 m/h, 125 %) |
2009 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:42 (07:42, 714 m/h, 63 %) | 14:15 (06:33, 1047 m/h, 93 %) | 16:10 (01:55, 1302 m/h, 116 %) |
2008 | Kalkulator | 14:51 (1217 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 111 %) | 07:05 (04:42, 1170 m/h, 96 %) | 13:10 (06:05, 1127 m/h, 92 %) | 14:51 (01:41, 1482 m/h, 121 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.