År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 11:42 (1545 m/h) | 01:52 (1729 m/h, 111 %) | 05:18 (03:26, 1602 m/h, 103 %) | 10:05 (04:47, 1433 m/h, 92 %) | 11:42 (01:37, 1543 m/h, 99 %) |
2021 | Kalkulator | 10:48 (1674 m/h) | 01:45 (1844 m/h, 110 %) | 04:56 (03:11, 1728 m/h, 103 %) | 09:20 (04:24, 1558 m/h, 93 %) | 10:48 (01:28, 1701 m/h, 101 %) |
2018 | Kalkulator | 10:49 (1671 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 101 %) | 05:10 (03:16, 1684 m/h, 100 %) | 09:28 (04:18, 1594 m/h, 95 %) | 10:49 (01:21, 1848 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 10:25 (1736 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 101 %) | 04:56 (03:06, 1774 m/h, 102 %) | 09:02 (04:06, 1672 m/h, 96 %) | 10:25 (01:23, 1804 m/h, 103 %) |
2016 | Kalkulator | 10:55 (1656 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 101 %) | 05:13 (03:18, 1667 m/h, 100 %) | 09:35 (04:22, 1570 m/h, 94 %) | 10:55 (01:20, 1872 m/h, 113 %) |
2013 | Kalkulator | 15:51 (1140 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:42 (07:42, 714 m/h, 62 %) | 13:58 (06:16, 1094 m/h, 95 %) | 15:51 (01:53, 1325 m/h, 116 %) |
2012 | Kalkulator | 12:15 (1476 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 104 %) | 05:58 (03:52, 1422 m/h, 96 %) | 10:45 (04:47, 1433 m/h, 97 %) | 12:15 (01:30, 1664 m/h, 112 %) |
2011 | Kalkulator | 12:03 (1500 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 106 %) | 05:38 (03:37, 1521 m/h, 101 %) | 10:25 (04:47, 1433 m/h, 95 %) | 12:03 (01:38, 1528 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 13:12 (1370 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 107 %) | 06:26 (04:15, 1294 m/h, 94 %) | 11:28 (05:02, 1362 m/h, 99 %) | 13:12 (01:44, 1440 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 13:40 (1323 m/h) | 02:30 (1291 m/h, 97 %) | 06:43 (04:13, 1304 m/h, 98 %) | 11:59 (05:16, 1302 m/h, 98 %) | 13:40 (01:41, 1482 m/h, 112 %) |
2008 | Kalkulator | 16:10 (1118 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 109 %) | 07:36 (04:58, 1107 m/h, 99 %) | 14:08 (06:32, 1049 m/h, 93 %) | 16:10 (02:02, 1227 m/h, 109 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.