År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 12:03 (1500 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 106 %) | 05:37 (03:36, 1528 m/h, 101 %) | 10:19 (04:42, 1459 m/h, 97 %) | 12:03 (01:44, 1440 m/h, 96 %) |
2017 | Kalkulator | 12:23 (1460 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 110 %) | 05:47 (03:47, 1454 m/h, 99 %) | 10:43 (04:56, 1390 m/h, 95 %) | 12:23 (01:40, 1497 m/h, 102 %) |
2016 | Kalkulator | 11:03 (1636 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 104 %) | 05:15 (03:22, 1634 m/h, 99 %) | 09:40 (04:25, 1552 m/h, 94 %) | 11:03 (01:23, 1804 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 11:10 (1619 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 107 %) | 05:06 (03:15, 1692 m/h, 104 %) | 09:37 (04:31, 1518 m/h, 93 %) | 11:10 (01:33, 1610 m/h, 99 %) |
2014 | Kalkulator | 10:26 (1733 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 102 %) | 04:54 (03:05, 1784 m/h, 102 %) | 08:58 (04:04, 1686 m/h, 97 %) | 10:26 (01:28, 1701 m/h, 98 %) |
2013 | Kalkulator | 10:26 (1733 m/h) | 01:46 (1827 m/h, 105 %) | 04:57 (03:11, 1728 m/h, 99 %) | 09:05 (04:08, 1659 m/h, 95 %) | 10:26 (01:21, 1848 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 10:44 (1684 m/h) | 01:37 (1996 m/h, 118 %) | 04:45 (03:08, 1755 m/h, 104 %) | 09:10 (04:25, 1552 m/h, 92 %) | 10:44 (01:34, 1593 m/h, 94 %) |
2011 | Kalkulator | 10:53 (1661 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 103 %) | 05:05 (03:12, 1719 m/h, 103 %) | 09:24 (04:19, 1588 m/h, 95 %) | 10:53 (01:29, 1682 m/h, 101 %) |
2010 | Kalkulator | 11:18 (1600 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 109 %) | 05:19 (03:28, 1587 m/h, 99 %) | 09:46 (04:27, 1541 m/h, 96 %) | 11:18 (01:32, 1627 m/h, 101 %) |
2009 | Kalkulator | 12:00 (1507 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 113 %) | 05:28 (03:35, 1535 m/h, 101 %) | 10:23 (04:55, 1394 m/h, 92 %) | 12:00 (01:37, 1543 m/h, 102 %) |
2008 | Kalkulator | 11:45 (1539 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 109 %) | 05:31 (03:36, 1528 m/h, 99 %) | 10:11 (04:40, 1469 m/h, 95 %) | 11:45 (01:34, 1593 m/h, 103 %) |
2007 | Kalkulator | 13:29 (1341 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 102 %) | 06:22 (04:01, 1369 m/h, 102 %) | 11:44 (05:22, 1277 m/h, 95 %) | 13:29 (01:45, 1426 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.