År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 22:52 (790 m/h) | 03:53 (831 m/h, 105 %) | 10:30 (06:37, 831 m/h, 105 %) | 19:38 (09:08, 750 m/h, 94 %) | 22:52 (03:14, 771 m/h, 97 %) |
2018 | Kalkulator | 20:17 (891 m/h) | 03:18 (978 m/h, 109 %) | 09:26 (06:08, 897 m/h, 100 %) | 17:37 (08:11, 838 m/h, 94 %) | 20:17 (02:40, 936 m/h, 105 %) |
2017 | Kalkulator | 20:42 (873 m/h) | 03:21 (963 m/h, 110 %) | 09:42 (06:21, 866 m/h, 99 %) | 18:01 (08:19, 824 m/h, 94 %) | 20:42 (02:41, 930 m/h, 106 %) |
2016 | Kalkulator | 18:37 (971 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 108 %) | 08:37 (05:34, 988 m/h, 101 %) | 16:18 (07:41, 892 m/h, 91 %) | 18:37 (02:19, 1077 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 20:36 (877 m/h) | 03:18 (978 m/h, 111 %) | 09:29 (06:11, 889 m/h, 101 %) | 17:54 (08:25, 814 m/h, 92 %) | 20:36 (02:42, 924 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 18:39 (969 m/h) | 03:15 (993 m/h, 102 %) | 08:54 (05:39, 973 m/h, 100 %) | 16:10 (07:16, 943 m/h, 97 %) | 18:39 (02:29, 1005 m/h, 103 %) |
2013 | Kalkulator | 16:38 (1087 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 104 %) | 07:57 (05:06, 1078 m/h, 99 %) | 14:51 (06:54, 993 m/h, 91 %) | 16:38 (01:47, 1399 m/h, 128 %) |
2012 | Kalkulator | 17:58 (1006 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 111 %) | 08:34 (05:42, 965 m/h, 95 %) | 15:46 (07:12, 952 m/h, 94 %) | 17:58 (02:12, 1134 m/h, 112 %) |
2011 | Kalkulator | 21:15 (851 m/h) | 03:20 (968 m/h, 113 %) | 09:31 (06:11, 889 m/h, 104 %) | 18:31 (09:00, 762 m/h, 89 %) | 21:15 (02:44, 913 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 18:34 (974 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 108 %) | 08:45 (05:41, 968 m/h, 99 %) | 16:17 (07:32, 910 m/h, 93 %) | 18:34 (02:17, 1093 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 19:08 (945 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:53 (08:53, 619 m/h, 65 %) | 16:39 (07:46, 883 m/h, 93 %) | 19:08 (02:29, 1005 m/h, 106 %) |
2008 | Kalkulator | 19:14 (940 m/h) | 02:56 (1100 m/h, 117 %) | 09:02 (06:06, 901 m/h, 95 %) | 16:45 (07:43, 888 m/h, 94 %) | 19:14 (02:29, 1005 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.