År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 16:02 (1127 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 105 %) | 07:49 (05:06, 1078 m/h, 95 %) | 14:10 (06:21, 1080 m/h, 95 %) | 16:02 (01:52, 1337 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 16:05 (1124 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 110 %) | 07:30 (04:54, 1122 m/h, 99 %) | 14:06 (06:36, 1039 m/h, 92 %) | 16:05 (01:59, 1258 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 14:23 (1257 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 104 %) | 06:57 (04:29, 1227 m/h, 97 %) | 12:39 (05:42, 1203 m/h, 95 %) | 14:23 (01:44, 1440 m/h, 114 %) |
2015 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 107 %) | 05:54 (03:50, 1435 m/h, 98 %) | 10:53 (04:59, 1376 m/h, 94 %) | 12:25 (01:32, 1627 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 13:17 (1361 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 111 %) | 06:13 (04:05, 1347 m/h, 98 %) | 11:35 (05:22, 1277 m/h, 93 %) | 13:17 (01:42, 1468 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 12:19 (1468 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 106 %) | 05:51 (03:47, 1454 m/h, 99 %) | 10:55 (05:04, 1353 m/h, 92 %) | 12:19 (01:24, 1782 m/h, 121 %) |
2012 | Kalkulator | 12:27 (1452 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 115 %) | 05:47 (03:52, 1422 m/h, 97 %) | 10:49 (05:02, 1362 m/h, 93 %) | 12:27 (01:38, 1528 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 12:38 (1431 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 114 %) | 05:53 (03:55, 1404 m/h, 98 %) | 10:58 (05:05, 1349 m/h, 94 %) | 12:38 (01:40, 1497 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 12:59 (1392 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 121 %) | 05:59 (04:05, 1347 m/h, 96 %) | 11:18 (05:19, 1289 m/h, 92 %) | 12:59 (01:41, 1482 m/h, 106 %) |
2009 | Kalkulator | 12:51 (1407 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:58 (05:58, 922 m/h, 65 %) | 11:17 (05:19, 1289 m/h, 91 %) | 12:51 (01:34, 1593 m/h, 113 %) |
2008 | Kalkulator | 16:01 (1129 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 126 %) | 07:31 (05:15, 1048 m/h, 92 %) | 14:06 (06:35, 1041 m/h, 92 %) | 16:01 (01:55, 1302 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.