År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 12:34 (1439 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 98 %) | 06:07 (03:51, 1429 m/h, 99 %) | 11:01 (04:54, 1399 m/h, 97 %) | 12:34 (01:33, 1610 m/h, 111 %) |
2022 | Kalkulator | 12:09 (1488 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 99 %) | 06:00 (03:49, 1441 m/h, 96 %) | 10:45 (04:45, 1443 m/h, 96 %) | 12:09 (01:24, 1782 m/h, 119 %) |
2019 | Kalkulator | 11:41 (1547 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 101 %) | 05:46 (03:43, 1480 m/h, 95 %) | 10:18 (04:32, 1512 m/h, 97 %) | 11:41 (01:23, 1804 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 11:18 (1600 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 106 %) | 05:18 (03:24, 1618 m/h, 101 %) | 09:54 (04:36, 1490 m/h, 93 %) | 11:18 (01:24, 1782 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 11:04 (1634 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 99 %) | 05:24 (03:25, 1610 m/h, 98 %) | 09:41 (04:17, 1601 m/h, 97 %) | 11:04 (01:23, 1804 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 10:44 (1684 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 100 %) | 05:07 (03:12, 1719 m/h, 102 %) | 09:16 (04:09, 1652 m/h, 98 %) | 10:44 (01:28, 1701 m/h, 101 %) |
2012 | Kalkulator | 10:55 (1656 m/h) | 01:43 (1880 m/h, 113 %) | 05:08 (03:25, 1610 m/h, 97 %) | 09:32 (04:24, 1558 m/h, 94 %) | 10:55 (01:23, 1804 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 11:18 (1600 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 113 %) | 05:19 (03:32, 1557 m/h, 97 %) | 09:53 (04:34, 1501 m/h, 93 %) | 11:18 (01:25, 1761 m/h, 110 %) |
2010 | Kalkulator | 12:16 (1474 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 120 %) | 05:34 (03:45, 1467 m/h, 99 %) | 10:35 (05:01, 1367 m/h, 92 %) | 12:16 (01:41, 1482 m/h, 100 %) |
2009 | Kalkulator | 11:57 (1513 m/h) | 01:59 (1627 m/h, 107 %) | 05:48 (03:49, 1441 m/h, 95 %) | 10:31 (04:43, 1453 m/h, 96 %) | 11:57 (01:26, 1741 m/h, 115 %) |
2008 | Kalkulator | 12:18 (1470 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:41 (05:41, 968 m/h, 65 %) | 10:51 (05:10, 1327 m/h, 90 %) | 12:18 (01:27, 1721 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.