År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 17:16 (1047 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 106 %) | 08:14 (05:20, 1031 m/h, 98 %) | 15:10 (06:56, 989 m/h, 94 %) | 17:16 (02:06, 1188 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 17:43 (1020 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 108 %) | 08:14 (05:19, 1034 m/h, 101 %) | 15:37 (07:23, 928 m/h, 90 %) | 17:43 (02:06, 1188 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 16:40 (1085 m/h) | 02:48 (1152 m/h, 106 %) | 08:00 (05:12, 1058 m/h, 97 %) | 14:49 (06:49, 1006 m/h, 92 %) | 16:40 (01:51, 1349 m/h, 124 %) |
2015 | Kalkulator | 16:34 (1091 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 106 %) | 07:42 (04:56, 1115 m/h, 102 %) | 14:32 (06:50, 1003 m/h, 91 %) | 16:34 (02:02, 1227 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 16:38 (1087 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 105 %) | 07:46 (04:57, 1111 m/h, 102 %) | 14:36 (06:50, 1003 m/h, 92 %) | 16:38 (02:02, 1227 m/h, 112 %) |
2013 | Kalkulator | 17:18 (1045 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 117 %) | 07:36 (04:58, 1107 m/h, 105 %) | 15:04 (07:28, 918 m/h, 87 %) | 17:18 (02:14, 1117 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 16:31 (1094 m/h) | 02:27 (1317 m/h, 120 %) | 07:29 (05:02, 1093 m/h, 99 %) | 14:21 (06:52, 998 m/h, 91 %) | 16:31 (02:10, 1152 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 16:54 (1070 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 117 %) | 07:35 (05:01, 1096 m/h, 102 %) | 14:45 (07:10, 956 m/h, 89 %) | 16:54 (02:09, 1160 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 17:26 (1037 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 118 %) | 08:10 (05:33, 991 m/h, 95 %) | 15:13 (07:03, 972 m/h, 93 %) | 17:26 (02:13, 1126 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 17:08 (1055 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 115 %) | 07:55 (05:16, 1044 m/h, 98 %) | 14:56 (07:01, 977 m/h, 92 %) | 17:08 (02:12, 1134 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 15:40 (1154 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 124 %) | 07:08 (04:53, 1126 m/h, 97 %) | 13:47 (06:39, 1031 m/h, 89 %) | 15:40 (01:53, 1325 m/h, 114 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.