År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 17:24 (1039 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 102 %) | 08:26 (05:25, 1015 m/h, 97 %) | 14:59 (06:33, 1047 m/h, 100 %) | 17:24 (02:25, 1032 m/h, 99 %) |
2019 | Kalkulator | 17:10 (1053 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 106 %) | 08:16 (05:23, 1022 m/h, 97 %) | 14:54 (06:38, 1033 m/h, 98 %) | 17:10 (02:16, 1101 m/h, 104 %) |
2016 | Kalkulator | 17:26 (1037 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 106 %) | 08:14 (05:19, 1034 m/h, 99 %) | 15:12 (06:58, 984 m/h, 94 %) | 17:26 (02:14, 1117 m/h, 107 %) |
2015 | Kalkulator | 16:30 (1096 m/h) | 02:43 (1188 m/h, 108 %) | 07:52 (05:09, 1068 m/h, 97 %) | 14:14 (06:22, 1077 m/h, 98 %) | 16:30 (02:16, 1101 m/h, 100 %) |
2014 | Kalkulator | 16:36 (1089 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 106 %) | 07:50 (05:03, 1089 m/h, 100 %) | 14:21 (06:31, 1052 m/h, 96 %) | 16:36 (02:15, 1109 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 16:26 (1100 m/h) | 02:51 (1132 m/h, 102 %) | 07:40 (04:49, 1142 m/h, 103 %) | 14:14 (06:34, 1044 m/h, 94 %) | 16:26 (02:12, 1134 m/h, 103 %) |
2012 | Kalkulator | 16:28 (1098 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 106 %) | 07:48 (05:03, 1089 m/h, 99 %) | 14:12 (06:24, 1071 m/h, 97 %) | 16:28 (02:16, 1101 m/h, 100 %) |
2011 | Kalkulator | 17:09 (1054 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 104 %) | 08:06 (05:11, 1061 m/h, 100 %) | 14:52 (06:46, 1013 m/h, 96 %) | 17:09 (02:17, 1093 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 16:13 (1115 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 102 %) | 07:40 (04:51, 1134 m/h, 101 %) | 13:57 (06:17, 1091 m/h, 97 %) | 16:13 (02:16, 1101 m/h, 98 %) |
2009 | Kalkulator | 16:49 (1075 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:11 (08:11, 672 m/h, 62 %) | 14:43 (06:32, 1049 m/h, 97 %) | 16:49 (02:06, 1188 m/h, 110 %) |
2008 | Kalkulator | 16:26 (1100 m/h) | 03:00 (1076 m/h, 97 %) | 08:07 (05:07, 1075 m/h, 97 %) | 14:26 (06:19, 1085 m/h, 98 %) | 16:26 (02:00, 1248 m/h, 113 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.