År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 109 %) | 06:19 (04:09, 1325 m/h, 97 %) | 11:39 (05:20, 1285 m/h, 94 %) | 13:20 (01:41, 1482 m/h, 109 %) |
2018 | Kalkulator | 13:20 (1356 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 117 %) | 06:11 (04:10, 1320 m/h, 97 %) | 11:47 (05:36, 1224 m/h, 90 %) | 13:20 (01:33, 1610 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 14:08 (1279 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 116 %) | 06:15 (04:05, 1347 m/h, 105 %) | 12:13 (05:58, 1149 m/h, 89 %) | 14:08 (01:55, 1302 m/h, 101 %) |
2016 | Kalkulator | 11:40 (1550 m/h) | 01:38 (1976 m/h, 127 %) | 05:13 (03:35, 1535 m/h, 99 %) | 10:04 (04:51, 1414 m/h, 91 %) | 11:40 (01:36, 1560 m/h, 100 %) |
2015 | Kalkulator | 11:22 (1590 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 113 %) | 05:15 (03:28, 1587 m/h, 99 %) | 10:04 (04:49, 1423 m/h, 89 %) | 11:22 (01:18, 1920 m/h, 120 %) |
2014 | Kalkulator | 12:14 (1478 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 111 %) | 05:33 (03:36, 1528 m/h, 103 %) | 10:34 (05:01, 1367 m/h, 92 %) | 12:14 (01:40, 1497 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 111 %) | 05:59 (03:56, 1398 m/h, 98 %) | 11:13 (05:14, 1310 m/h, 92 %) | 12:47 (01:34, 1593 m/h, 112 %) |
2012 | Kalkulator | 14:13 (1272 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 111 %) | 06:46 (04:29, 1227 m/h, 96 %) | 12:27 (05:41, 1206 m/h, 94 %) | 14:13 (01:46, 1412 m/h, 111 %) |
2010 | Kalkulator | 13:50 (1307 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 108 %) | 06:38 (04:21, 1264 m/h, 96 %) | 12:04 (05:26, 1262 m/h, 96 %) | 13:50 (01:46, 1412 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 15:08 (1194 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 104 %) | 07:28 (04:53, 1126 m/h, 94 %) | 13:25 (05:57, 1152 m/h, 96 %) | 15:08 (01:43, 1453 m/h, 121 %) |
2008 | Kalkulator | 14:54 (1213 m/h) | 02:22 (1363 m/h, 112 %) | 07:04 (04:42, 1170 m/h, 96 %) | 13:17 (06:13, 1103 m/h, 90 %) | 14:54 (01:37, 1543 m/h, 127 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.