År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 33:16 (543 m/h) | 03:57 (817 m/h, 150 %) | 14:01 (10:04, 546 m/h, 100 %) | 28:37 (14:36, 469 m/h, 86 %) | 33:16 (04:39, 536 m/h, 98 %) |
2017 | Kalkulator | 26:58 (670 m/h) | 03:43 (868 m/h, 129 %) | 11:44 (08:01, 686 m/h, 102 %) | 23:32 (11:48, 581 m/h, 86 %) | 26:58 (03:26, 726 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 18:45 (964 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 116 %) | 08:35 (05:42, 965 m/h, 100 %) | 16:25 (07:50, 875 m/h, 90 %) | 18:45 (02:20, 1069 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 18:33 (974 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 108 %) | 08:43 (05:39, 973 m/h, 99 %) | 16:14 (07:31, 912 m/h, 93 %) | 18:33 (02:19, 1077 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 17:42 (1021 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 117 %) | 08:08 (05:27, 1009 m/h, 98 %) | 15:11 (07:03, 972 m/h, 95 %) | 17:42 (02:31, 991 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 17:25 (1038 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 121 %) | 07:51 (05:18, 1038 m/h, 100 %) | 15:05 (07:14, 948 m/h, 91 %) | 17:25 (02:20, 1069 m/h, 102 %) |
2012 | Kalkulator | 16:34 (1091 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 119 %) | 07:44 (05:15, 1048 m/h, 96 %) | 14:21 (06:37, 1036 m/h, 94 %) | 16:34 (02:13, 1126 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 17:18 (1045 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 126 %) | 07:36 (05:10, 1064 m/h, 101 %) | 14:53 (07:17, 941 m/h, 90 %) | 17:18 (02:25, 1032 m/h, 98 %) |
2010 | Kalkulator | 16:17 (1110 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 120 %) | 07:20 (04:55, 1119 m/h, 100 %) | 14:05 (06:45, 1016 m/h, 91 %) | 16:17 (02:12, 1134 m/h, 102 %) |
2009 | Kalkulator | 16:30 (1096 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 112 %) | 07:34 (04:57, 1111 m/h, 101 %) | 14:22 (06:48, 1008 m/h, 91 %) | 16:30 (02:08, 1170 m/h, 106 %) |
2008 | Kalkulator | 17:52 (1012 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 109 %) | 08:23 (05:28, 1006 m/h, 99 %) | 15:28 (07:05, 968 m/h, 95 %) | 17:52 (02:24, 1040 m/h, 102 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.