År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 14:33 (1242 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 106 %) | 06:52 (04:26, 1241 m/h, 99 %) | 12:41 (05:49, 1179 m/h, 94 %) | 14:33 (01:52, 1337 m/h, 107 %) |
2023 | Kalkulator | 14:22 (1258 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 99 %) | 06:51 (04:17, 1284 m/h, 102 %) | 12:37 (05:46, 1189 m/h, 94 %) | 14:22 (01:45, 1426 m/h, 113 %) |
2017 | Kalkulator | 13:14 (1366 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 105 %) | 06:19 (04:05, 1347 m/h, 98 %) | 11:36 (05:17, 1298 m/h, 95 %) | 13:14 (01:38, 1528 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 13:00 (1391 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 98 %) | 06:23 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:29 (05:06, 1344 m/h, 96 %) | 13:00 (01:31, 1645 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 102 %) | 06:10 (03:56, 1398 m/h, 98 %) | 11:14 (05:04, 1353 m/h, 95 %) | 12:47 (01:33, 1610 m/h, 113 %) |
2014 | Kalkulator | 12:20 (1466 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 121 %) | 05:44 (03:55, 1404 m/h, 95 %) | 10:41 (04:57, 1385 m/h, 94 %) | 12:20 (01:39, 1512 m/h, 103 %) |
2012 | Kalkulator | 12:26 (1454 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 108 %) | 05:54 (03:51, 1429 m/h, 98 %) | 10:51 (04:57, 1385 m/h, 95 %) | 12:26 (01:35, 1576 m/h, 108 %) |
2011 | Kalkulator | 12:11 (1484 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 110 %) | 05:36 (03:38, 1514 m/h, 102 %) | 10:36 (05:00, 1371 m/h, 92 %) | 12:11 (01:35, 1576 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 12:50 (1409 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 108 %) | 05:59 (03:52, 1422 m/h, 100 %) | 11:13 (05:14, 1310 m/h, 92 %) | 12:50 (01:37, 1543 m/h, 109 %) |
2009 | Kalkulator | 12:17 (1472 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:56 (05:56, 927 m/h, 62 %) | 10:56 (05:00, 1371 m/h, 93 %) | 12:17 (01:21, 1848 m/h, 125 %) |
2008 | Kalkulator | 12:23 (1460 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 108 %) | 05:47 (03:45, 1467 m/h, 100 %) | 10:56 (05:09, 1331 m/h, 91 %) | 12:23 (01:27, 1721 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.