År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 115 %) | 06:24 (04:15, 1294 m/h, 99 %) | 12:03 (05:39, 1213 m/h, 92 %) | 13:51 (01:48, 1386 m/h, 106 %) |
2018 | Kalkulator | 12:55 (1400 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 115 %) | 05:53 (03:53, 1416 m/h, 101 %) | 11:16 (05:23, 1273 m/h, 90 %) | 12:55 (01:39, 1512 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 12:33 (1440 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 109 %) | 05:46 (03:43, 1480 m/h, 102 %) | 10:54 (05:08, 1335 m/h, 92 %) | 12:33 (01:39, 1512 m/h, 105 %) |
2016 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 108 %) | 05:42 (03:40, 1500 m/h, 103 %) | 10:53 (05:11, 1323 m/h, 90 %) | 12:25 (01:32, 1627 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 12:35 (1437 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 110 %) | 05:49 (03:47, 1454 m/h, 101 %) | 00:00 (-5:-49, -1180 m/h, -83 %) | 12:35 (12:35, 198 m/h, 13 %) |
2014 | Kalkulator | 12:26 (1454 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 103 %) | 05:51 (03:42, 1487 m/h, 102 %) | 10:41 (04:50, 1418 m/h, 97 %) | 12:26 (01:45, 1426 m/h, 98 %) |
2013 | Kalkulator | 12:54 (1401 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 114 %) | 05:51 (03:50, 1435 m/h, 102 %) | 11:17 (05:26, 1262 m/h, 90 %) | 12:54 (01:37, 1543 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 13:32 (1336 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 128 %) | 05:57 (04:04, 1352 m/h, 101 %) | 11:41 (05:44, 1196 m/h, 89 %) | 13:32 (01:51, 1349 m/h, 100 %) |
2011 | Kalkulator | 12:15 (1476 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 116 %) | 05:34 (03:41, 1493 m/h, 101 %) | 10:39 (05:05, 1349 m/h, 91 %) | 12:15 (01:36, 1560 m/h, 105 %) |
2010 | Kalkulator | 11:51 (1526 m/h) | 01:45 (1844 m/h, 120 %) | 05:30 (03:45, 1467 m/h, 96 %) | 10:20 (04:50, 1418 m/h, 92 %) | 11:51 (01:31, 1645 m/h, 107 %) |
2009 | Kalkulator | 12:01 (1504 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:26 (05:26, 1012 m/h, 67 %) | 10:28 (05:02, 1362 m/h, 90 %) | 12:01 (01:33, 1610 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 12:23 (1460 m/h) | 01:50 (1760 m/h, 120 %) | 05:39 (03:49, 1441 m/h, 98 %) | 10:51 (05:12, 1318 m/h, 90 %) | 12:23 (01:32, 1627 m/h, 111 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.