År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 13:03 (1385 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 106 %) | 06:02 (03:51, 1429 m/h, 103 %) | 11:30 (05:28, 1254 m/h, 90 %) | 13:03 (01:33, 1610 m/h, 116 %) |
2019 | Kalkulator | 12:08 (1490 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 104 %) | 05:46 (03:42, 1487 m/h, 99 %) | 10:40 (04:54, 1399 m/h, 93 %) | 12:08 (01:28, 1701 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 12:03 (1500 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 109 %) | 05:37 (03:39, 1507 m/h, 100 %) | 10:36 (04:59, 1376 m/h, 91 %) | 12:03 (01:27, 1721 m/h, 114 %) |
2017 | Kalkulator | 11:39 (1552 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 101 %) | 05:43 (03:40, 1500 m/h, 96 %) | 10:17 (04:34, 1501 m/h, 96 %) | 11:39 (01:22, 1826 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 11:42 (1545 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 108 %) | 05:27 (03:31, 1564 m/h, 101 %) | 10:13 (04:46, 1438 m/h, 93 %) | 11:42 (01:29, 1682 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 11:06 (1629 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 103 %) | 05:12 (03:17, 1675 m/h, 102 %) | 09:32 (04:20, 1582 m/h, 97 %) | 11:06 (01:34, 1593 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 11:21 (1593 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:11 (05:11, 1061 m/h, 66 %) | 09:57 (04:46, 1438 m/h, 90 %) | 11:21 (01:24, 1782 m/h, 111 %) |
2012 | Kalkulator | 11:38 (1554 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 116 %) | 05:22 (03:35, 1535 m/h, 98 %) | 10:02 (04:40, 1469 m/h, 94 %) | 11:38 (01:36, 1560 m/h, 100 %) |
2011 | Kalkulator | 11:26 (1581 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 105 %) | 05:26 (03:30, 1571 m/h, 99 %) | 10:05 (04:39, 1474 m/h, 93 %) | 11:26 (01:21, 1848 m/h, 116 %) |
2010 | Kalkulator | 11:16 (1605 m/h) | 01:47 (1810 m/h, 112 %) | 05:19 (03:32, 1557 m/h, 97 %) | 09:50 (04:31, 1518 m/h, 94 %) | 11:16 (01:26, 1741 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 12:18 (1470 m/h) | 02:00 (1614 m/h, 109 %) | 05:47 (03:47, 1454 m/h, 98 %) | 10:49 (05:02, 1362 m/h, 92 %) | 12:18 (01:29, 1682 m/h, 114 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.