År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 13:59 (1293 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 100 %) | 06:44 (04:15, 1294 m/h, 100 %) | 12:18 (05:34, 1231 m/h, 95 %) | 13:59 (01:41, 1482 m/h, 114 %) |
2017 | Kalkulator | 14:01 (1290 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 101 %) | 06:39 (04:11, 1315 m/h, 101 %) | 12:21 (05:42, 1203 m/h, 93 %) | 14:01 (01:40, 1497 m/h, 116 %) |
2016 | Kalkulator | 13:04 (1383 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 101 %) | 06:09 (03:51, 1429 m/h, 103 %) | 11:26 (05:17, 1298 m/h, 93 %) | 13:04 (01:38, 1528 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 12:50 (1409 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 104 %) | 06:07 (03:56, 1398 m/h, 99 %) | 11:13 (05:06, 1344 m/h, 95 %) | 12:50 (01:37, 1543 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 12:13 (1480 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 101 %) | 05:52 (03:43, 1480 m/h, 100 %) | 10:31 (04:39, 1474 m/h, 99 %) | 12:13 (01:42, 1468 m/h, 99 %) |
2013 | Kalkulator | 12:16 (1474 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 98 %) | 05:46 (03:33, 1549 m/h, 105 %) | 10:44 (04:58, 1380 m/h, 93 %) | 12:16 (01:32, 1627 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 12:02 (1502 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 106 %) | 05:37 (03:36, 1528 m/h, 101 %) | 10:27 (04:50, 1418 m/h, 94 %) | 12:02 (01:35, 1576 m/h, 104 %) |
2011 | Kalkulator | 12:24 (1458 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 105 %) | 06:00 (03:54, 1410 m/h, 96 %) | 10:53 (04:53, 1404 m/h, 96 %) | 12:24 (01:31, 1645 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 12:42 (1423 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 106 %) | 06:06 (03:58, 1387 m/h, 97 %) | 11:06 (05:00, 1371 m/h, 96 %) | 12:42 (01:36, 1560 m/h, 109 %) |
2009 | Kalkulator | 13:14 (1366 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:12 (06:12, 887 m/h, 64 %) | 11:27 (05:15, 1306 m/h, 95 %) | 13:14 (01:47, 1399 m/h, 102 %) |
2008 | Kalkulator | 12:28 (1450 m/h) | 02:02 (1587 m/h, 109 %) | 05:51 (03:49, 1441 m/h, 99 %) | 10:58 (05:07, 1340 m/h, 92 %) | 12:28 (01:30, 1664 m/h, 114 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.