År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 13:15 (1364 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 108 %) | 06:18 (04:07, 1336 m/h, 97 %) | 11:38 (05:20, 1285 m/h, 94 %) | 13:15 (01:37, 1543 m/h, 113 %) |
2018 | Kalkulator | 15:14 (1187 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 110 %) | 06:57 (04:29, 1227 m/h, 103 %) | 13:16 (06:19, 1085 m/h, 91 %) | 15:14 (01:58, 1269 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 14:48 (1221 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 112 %) | 06:58 (04:37, 1191 m/h, 97 %) | 12:56 (05:58, 1149 m/h, 94 %) | 14:48 (01:52, 1337 m/h, 109 %) |
2016 | Kalkulator | 14:34 (1241 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 104 %) | 00:00 (-2:-29, -2216 m/h, -179 %) | 12:53 (12:53, 532 m/h, 42 %) | 14:34 (01:41, 1482 m/h, 119 %) |
2015 | Kalkulator | 12:30 (1446 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 101 %) | 05:57 (03:45, 1467 m/h, 101 %) | 11:05 (05:08, 1335 m/h, 92 %) | 12:30 (01:25, 1761 m/h, 121 %) |
2014 | Kalkulator | 12:28 (1450 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 97 %) | 05:52 (03:35, 1535 m/h, 105 %) | 10:56 (05:04, 1353 m/h, 93 %) | 12:28 (01:32, 1627 m/h, 112 %) |
2013 | Kalkulator | 12:44 (1420 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 108 %) | 06:02 (03:56, 1398 m/h, 98 %) | 11:15 (05:13, 1314 m/h, 92 %) | 12:44 (01:29, 1682 m/h, 118 %) |
2012 | Kalkulator | 13:21 (1354 m/h) | 02:18 (1403 m/h, 103 %) | 06:25 (04:07, 1336 m/h, 98 %) | 11:42 (05:17, 1298 m/h, 95 %) | 13:21 (01:39, 1512 m/h, 111 %) |
2011 | Kalkulator | 14:49 (1220 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 109 %) | 07:00 (04:35, 1200 m/h, 98 %) | 12:50 (05:50, 1175 m/h, 96 %) | 14:49 (01:59, 1258 m/h, 103 %) |
2009 | Kalkulator | 16:25 (1101 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:52 (07:52, 699 m/h, 63 %) | 14:23 (06:31, 1052 m/h, 95 %) | 16:25 (02:02, 1227 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 17:13 (1050 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 109 %) | 08:05 (05:16, 1044 m/h, 99 %) | 15:15 (07:10, 956 m/h, 91 %) | 17:13 (01:58, 1269 m/h, 120 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.