År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 19:30 (927 m/h) | 03:19 (973 m/h, 104 %) | 09:16 (05:57, 924 m/h, 99 %) | 17:02 (07:46, 883 m/h, 95 %) | 19:30 (02:28, 1011 m/h, 109 %) |
2023 | Kalkulator | 21:16 (850 m/h) | 03:32 (913 m/h, 107 %) | 10:03 (06:31, 844 m/h, 99 %) | 18:41 (08:38, 794 m/h, 93 %) | 21:16 (02:35, 966 m/h, 113 %) |
2022 | Kalkulator | 22:48 (793 m/h) | 03:39 (884 m/h, 111 %) | 10:42 (07:03, 780 m/h, 98 %) | 19:59 (09:17, 738 m/h, 93 %) | 22:48 (02:49, 886 m/h, 111 %) |
2021 | Kalkulator | 22:37 (799 m/h) | 03:37 (892 m/h, 111 %) | 10:39 (07:02, 782 m/h, 97 %) | 19:48 (09:09, 749 m/h, 93 %) | 22:37 (02:49, 886 m/h, 110 %) |
2015 | Kalkulator | 17:28 (1035 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 110 %) | 08:01 (05:12, 1058 m/h, 102 %) | 15:11 (07:10, 956 m/h, 92 %) | 17:28 (02:17, 1093 m/h, 105 %) |
2014 | Kalkulator | 22:04 (819 m/h) | 03:36 (896 m/h, 109 %) | 10:04 (06:28, 850 m/h, 103 %) | 18:56 (08:52, 773 m/h, 94 %) | 22:04 (03:08, 796 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 18:38 (970 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 109 %) | 08:40 (05:37, 979 m/h, 100 %) | 16:17 (07:37, 900 m/h, 92 %) | 18:38 (02:21, 1062 m/h, 109 %) |
2012 | Kalkulator | 18:53 (957 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 111 %) | 08:45 (05:44, 959 m/h, 100 %) | 16:23 (07:38, 898 m/h, 93 %) | 18:53 (02:30, 998 m/h, 104 %) |
2010 | Kalkulator | 21:04 (858 m/h) | 03:14 (998 m/h, 116 %) | 09:43 (06:29, 848 m/h, 98 %) | 18:09 (08:26, 813 m/h, 94 %) | 21:04 (02:55, 855 m/h, 99 %) |
2009 | Kalkulator | 17:53 (1011 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:15 (08:15, 666 m/h, 65 %) | 15:32 (07:17, 941 m/h, 93 %) | 17:53 (02:21, 1062 m/h, 105 %) |
2008 | Kalkulator | 23:07 (782 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 128 %) | 10:24 (07:12, 764 m/h, 97 %) | 20:37 (10:13, 671 m/h, 85 %) | 23:07 (02:30, 998 m/h, 127 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.