År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2023 | Kalkulator | 12:56 (1398 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 102 %) | 06:16 (04:01, 1369 m/h, 97 %) | 11:19 (05:03, 1358 m/h, 97 %) | 12:56 (01:37, 1543 m/h, 110 %) |
2022 | Kalkulator | 13:08 (1376 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 105 %) | 06:13 (03:59, 1381 m/h, 100 %) | 11:29 (05:16, 1302 m/h, 94 %) | 13:08 (01:39, 1512 m/h, 109 %) |
2021 | Kalkulator | 13:16 (1363 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 107 %) | 06:16 (04:04, 1352 m/h, 99 %) | 11:34 (05:18, 1293 m/h, 94 %) | 13:16 (01:42, 1468 m/h, 107 %) |
2019 | Kalkulator | 12:50 (1409 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 111 %) | 05:56 (03:53, 1416 m/h, 100 %) | 11:10 (05:14, 1310 m/h, 92 %) | 12:50 (01:40, 1497 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 11:57 (1513 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 112 %) | 05:35 (03:41, 1493 m/h, 98 %) | 10:25 (04:50, 1418 m/h, 93 %) | 11:57 (01:32, 1627 m/h, 107 %) |
2016 | Kalkulator | 11:34 (1563 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 107 %) | 05:26 (03:31, 1564 m/h, 100 %) | 10:07 (04:41, 1464 m/h, 93 %) | 11:34 (01:27, 1721 m/h, 110 %) |
2014 | Kalkulator | 10:52 (1664 m/h) | 01:52 (1729 m/h, 103 %) | 05:07 (03:15, 1692 m/h, 101 %) | 09:22 (04:15, 1613 m/h, 96 %) | 10:52 (01:30, 1664 m/h, 100 %) |
2013 | Kalkulator | 11:37 (1556 m/h) | 01:58 (1641 m/h, 105 %) | 05:22 (03:24, 1618 m/h, 103 %) | 10:10 (04:48, 1428 m/h, 91 %) | 11:37 (01:27, 1721 m/h, 110 %) |
2010 | Kalkulator | 12:08 (1490 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 114 %) | 05:46 (03:53, 1416 m/h, 95 %) | 10:33 (04:47, 1433 m/h, 96 %) | 12:08 (01:35, 1576 m/h, 105 %) |
2009 | Kalkulator | 12:10 (1486 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:44 (05:44, 959 m/h, 64 %) | 10:42 (04:58, 1380 m/h, 92 %) | 12:10 (01:28, 1701 m/h, 114 %) |
2007 | Kalkulator | 17:51 (1013 m/h) | 06:45 (478 m/h, 47 %) | 10:57 (04:12, 1310 m/h, 129 %) | 16:15 (05:18, 1293 m/h, 127 %) | 17:51 (01:36, 1560 m/h, 153 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.