År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 20:50 (868 m/h) | 03:44 (864 m/h, 99 %) | 10:08 (06:24, 859 m/h, 98 %) | 18:19 (08:11, 838 m/h, 96 %) | 20:50 (02:31, 991 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 19:44 (916 m/h) | 03:37 (892 m/h, 97 %) | 09:39 (06:02, 911 m/h, 99 %) | 17:16 (07:37, 900 m/h, 98 %) | 19:44 (02:28, 1011 m/h, 110 %) |
2017 | Kalkulator | 20:34 (879 m/h) | 03:36 (896 m/h, 101 %) | 09:48 (06:12, 887 m/h, 100 %) | 17:53 (08:05, 848 m/h, 96 %) | 20:34 (02:41, 930 m/h, 105 %) |
2016 | Kalkulator | 20:23 (887 m/h) | 03:35 (900 m/h, 101 %) | 09:53 (06:18, 873 m/h, 98 %) | 17:52 (07:59, 859 m/h, 96 %) | 20:23 (02:31, 991 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 19:55 (907 m/h) | 03:33 (909 m/h, 100 %) | 09:28 (05:55, 929 m/h, 102 %) | 17:23 (07:55, 866 m/h, 95 %) | 19:55 (02:32, 985 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 19:34 (924 m/h) | 03:33 (909 m/h, 98 %) | 09:25 (05:52, 937 m/h, 101 %) | 16:56 (07:31, 912 m/h, 98 %) | 19:34 (02:38, 947 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 19:35 (923 m/h) | 03:28 (931 m/h, 100 %) | 09:20 (05:52, 937 m/h, 101 %) | 17:02 (07:42, 890 m/h, 96 %) | 19:35 (02:33, 978 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 17:53 (1011 m/h) | 02:55 (1106 m/h, 109 %) | 08:23 (05:28, 1006 m/h, 99 %) | 15:28 (07:05, 968 m/h, 95 %) | 17:53 (02:25, 1032 m/h, 102 %) |
2010 | Kalkulator | 17:26 (1037 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 104 %) | 08:30 (05:31, 997 m/h, 96 %) | 15:17 (06:47, 1011 m/h, 97 %) | 17:26 (02:09, 1160 m/h, 111 %) |
2009 | Kalkulator | 17:28 (1035 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:37 (08:37, 638 m/h, 61 %) | 15:19 (06:42, 1023 m/h, 98 %) | 17:28 (02:09, 1160 m/h, 112 %) |
2007 | Kalkulator | 17:06 (1057 m/h) | 02:57 (1094 m/h, 103 %) | 08:11 (05:14, 1051 m/h, 99 %) | 14:54 (06:43, 1021 m/h, 96 %) | 17:06 (02:12, 1134 m/h, 107 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.