År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 12:13 (1480 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 106 %) | 05:48 (03:45, 1467 m/h, 99 %) | 10:45 (04:57, 1385 m/h, 93 %) | 12:13 (01:28, 1701 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 12:20 (1466 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 113 %) | 05:42 (03:46, 1460 m/h, 99 %) | 10:38 (04:56, 1390 m/h, 94 %) | 12:20 (01:42, 1468 m/h, 100 %) |
2017 | Kalkulator | 11:29 (1574 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 107 %) | 05:17 (03:23, 1626 m/h, 103 %) | 10:04 (04:47, 1433 m/h, 91 %) | 11:29 (01:25, 1761 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 11:36 (1558 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 108 %) | 05:32 (03:38, 1514 m/h, 97 %) | 10:15 (04:43, 1453 m/h, 93 %) | 11:36 (01:21, 1848 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 11:19 (1597 m/h) | 01:53 (1713 m/h, 107 %) | 00:00 (-1:-53, -2922 m/h, -183 %) | 09:55 (09:55, 691 m/h, 43 %) | 11:19 (01:24, 1782 m/h, 111 %) |
2014 | Kalkulator | 11:30 (1572 m/h) | 01:54 (1698 m/h, 108 %) | 05:25 (03:31, 1564 m/h, 99 %) | 09:56 (04:31, 1518 m/h, 96 %) | 11:30 (01:34, 1593 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 11:21 (1593 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:15 (05:15, 1048 m/h, 65 %) | 09:52 (04:37, 1485 m/h, 93 %) | 11:21 (01:29, 1682 m/h, 105 %) |
2012 | Kalkulator | 11:17 (1602 m/h) | 01:45 (1844 m/h, 115 %) | 05:05 (03:20, 1650 m/h, 102 %) | 09:43 (04:38, 1480 m/h, 92 %) | 11:17 (01:34, 1593 m/h, 99 %) |
2011 | Kalkulator | 11:07 (1626 m/h) | 01:49 (1776 m/h, 109 %) | 05:11 (03:22, 1634 m/h, 100 %) | 09:43 (04:32, 1512 m/h, 92 %) | 11:07 (01:24, 1782 m/h, 109 %) |
2010 | Kalkulator | 11:23 (1588 m/h) | 01:46 (1827 m/h, 115 %) | 05:13 (03:27, 1594 m/h, 100 %) | 10:00 (04:47, 1433 m/h, 90 %) | 11:23 (01:23, 1804 m/h, 113 %) |
2007 | Kalkulator | 11:34 (1563 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 106 %) | 05:26 (03:30, 1571 m/h, 100 %) | 10:06 (04:40, 1469 m/h, 93 %) | 11:34 (01:28, 1701 m/h, 108 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.