År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2017 | Kalkulator | 21:26 (843 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 129 %) | 09:35 (06:37, 831 m/h, 98 %) | 18:42 (09:07, 752 m/h, 89 %) | 21:26 (02:44, 913 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 18:53 (957 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 117 %) | 08:55 (06:03, 909 m/h, 94 %) | 16:37 (07:42, 890 m/h, 92 %) | 18:53 (02:16, 1101 m/h, 115 %) |
2015 | Kalkulator | 18:59 (952 m/h) | 02:54 (1113 m/h, 116 %) | 08:43 (05:49, 945 m/h, 99 %) | 16:36 (07:53, 869 m/h, 91 %) | 18:59 (02:23, 1047 m/h, 109 %) |
2014 | Kalkulator | 19:29 (928 m/h) | 03:05 (1046 m/h, 112 %) | 09:07 (06:02, 911 m/h, 98 %) | 16:52 (07:45, 884 m/h, 95 %) | 19:29 (02:37, 953 m/h, 102 %) |
2013 | Kalkulator | 18:48 (961 m/h) | 03:01 (1070 m/h, 111 %) | 08:38 (05:37, 979 m/h, 101 %) | 16:22 (07:44, 886 m/h, 92 %) | 18:48 (02:26, 1025 m/h, 106 %) |
2012 | Kalkulator | 16:45 (1079 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 127 %) | 07:28 (05:07, 1075 m/h, 99 %) | 14:26 (06:58, 984 m/h, 91 %) | 16:45 (02:19, 1077 m/h, 99 %) |
2011 | Kalkulator | 16:43 (1081 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 132 %) | 07:23 (05:08, 1071 m/h, 99 %) | 14:33 (07:10, 956 m/h, 88 %) | 16:43 (02:10, 1152 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 18:21 (985 m/h) | 02:37 (1233 m/h, 125 %) | 08:15 (05:38, 976 m/h, 99 %) | 16:06 (07:51, 873 m/h, 88 %) | 18:21 (02:15, 1109 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 16:44 (1080 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:44 (07:44, 711 m/h, 65 %) | 14:36 (06:52, 998 m/h, 92 %) | 16:44 (02:08, 1170 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 21:22 (846 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 154 %) | 08:59 (06:31, 844 m/h, 99 %) | 18:49 (09:50, 697 m/h, 82 %) | 21:22 (02:33, 978 m/h, 115 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.