År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 20:44 (872 m/h) | 03:25 (944 m/h, 108 %) | 09:57 (06:32, 842 m/h, 96 %) | 18:23 (08:26, 813 m/h, 93 %) | 20:44 (02:21, 1062 m/h, 121 %) |
2018 | Kalkulator | 20:04 (901 m/h) | 03:09 (1024 m/h, 113 %) | 09:28 (06:19, 871 m/h, 96 %) | 17:37 (08:09, 841 m/h, 93 %) | 20:04 (02:27, 1018 m/h, 112 %) |
2017 | Kalkulator | 22:20 (809 m/h) | 03:23 (954 m/h, 117 %) | 10:09 (06:46, 813 m/h, 100 %) | 19:40 (09:31, 720 m/h, 88 %) | 22:20 (02:40, 936 m/h, 115 %) |
2016 | Kalkulator | 21:22 (846 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 119 %) | 09:47 (06:35, 835 m/h, 98 %) | 18:43 (08:56, 767 m/h, 90 %) | 21:22 (02:39, 941 m/h, 111 %) |
2015 | Kalkulator | 18:53 (957 m/h) | 02:53 (1119 m/h, 116 %) | 09:03 (06:10, 892 m/h, 93 %) | 16:36 (07:33, 908 m/h, 94 %) | 18:53 (02:17, 1093 m/h, 114 %) |
2013 | Kalkulator | 19:08 (945 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 111 %) | 09:02 (05:58, 922 m/h, 97 %) | 16:49 (07:47, 881 m/h, 93 %) | 19:08 (02:19, 1077 m/h, 113 %) |
2012 | Kalkulator | 17:30 (1033 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 121 %) | 08:09 (05:35, 985 m/h, 95 %) | 15:22 (07:13, 950 m/h, 91 %) | 17:30 (02:08, 1170 m/h, 113 %) |
2011 | Kalkulator | 18:36 (972 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 120 %) | 08:33 (05:48, 948 m/h, 97 %) | 16:36 (08:03, 851 m/h, 87 %) | 18:36 (02:00, 1248 m/h, 128 %) |
2010 | Kalkulator | 18:24 (982 m/h) | 02:52 (1126 m/h, 114 %) | 08:38 (05:46, 954 m/h, 97 %) | 16:19 (07:41, 892 m/h, 90 %) | 18:24 (02:05, 1198 m/h, 121 %) |
2009 | Kalkulator | 17:50 (1014 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 08:10 (08:10, 673 m/h, 66 %) | 15:32 (07:22, 930 m/h, 91 %) | 17:50 (02:18, 1085 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 17:21 (1042 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 116 %) | 08:08 (05:29, 1003 m/h, 96 %) | 15:32 (07:24, 926 m/h, 88 %) | 17:21 (01:49, 1373 m/h, 131 %) |
2007 | Kalkulator | 20:01 (903 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 135 %) | 08:13 (05:35, 985 m/h, 109 %) | 17:33 (09:20, 734 m/h, 81 %) | 20:01 (02:28, 1011 m/h, 111 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.