År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 13:09 (1375 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 110 %) | 06:18 (04:10, 1320 m/h, 96 %) | 11:37 (05:19, 1289 m/h, 93 %) | 13:09 (01:32, 1627 m/h, 118 %) |
2017 | Kalkulator | 13:06 (1380 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 111 %) | 06:07 (04:01, 1369 m/h, 99 %) | 11:30 (05:23, 1273 m/h, 92 %) | 13:06 (01:36, 1560 m/h, 113 %) |
2015 | Kalkulator | 12:47 (1414 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 107 %) | 06:08 (04:01, 1369 m/h, 96 %) | 11:13 (05:05, 1349 m/h, 95 %) | 12:47 (01:34, 1593 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 12:45 (1418 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 118 %) | 05:48 (03:53, 1416 m/h, 99 %) | 11:01 (05:13, 1314 m/h, 92 %) | 12:45 (01:44, 1440 m/h, 101 %) |
2013 | Kalkulator | 12:04 (1498 m/h) | 01:51 (1744 m/h, 116 %) | 05:37 (03:46, 1460 m/h, 97 %) | 10:32 (04:55, 1394 m/h, 93 %) | 12:04 (01:32, 1627 m/h, 108 %) |
2012 | Kalkulator | 12:56 (1398 m/h) | 01:55 (1684 m/h, 120 %) | 06:02 (04:07, 1336 m/h, 95 %) | 11:13 (05:11, 1323 m/h, 94 %) | 12:56 (01:43, 1453 m/h, 103 %) |
2011 | Kalkulator | 12:33 (1440 m/h) | 01:57 (1655 m/h, 114 %) | 05:47 (03:50, 1435 m/h, 99 %) | 10:55 (05:08, 1335 m/h, 92 %) | 12:33 (01:38, 1528 m/h, 106 %) |
2010 | Kalkulator | 12:30 (1446 m/h) | 01:56 (1669 m/h, 115 %) | 05:48 (03:52, 1422 m/h, 98 %) | 10:53 (05:05, 1349 m/h, 93 %) | 12:30 (01:37, 1543 m/h, 106 %) |
2009 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:53 (05:53, 935 m/h, 64 %) | 10:54 (05:01, 1367 m/h, 93 %) | 12:25 (01:31, 1645 m/h, 112 %) |
2008 | Kalkulator | 13:23 (1351 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 109 %) | 06:27 (04:16, 1289 m/h, 95 %) | 11:52 (05:25, 1266 m/h, 93 %) | 13:23 (01:31, 1645 m/h, 121 %) |
2007 | Kalkulator | 14:20 (1261 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 107 %) | 06:56 (04:33, 1209 m/h, 95 %) | 12:39 (05:43, 1199 m/h, 95 %) | 14:20 (01:41, 1482 m/h, 117 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.