År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 13:51 (1305 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 109 %) | 06:37 (04:21, 1264 m/h, 96 %) | 12:11 (05:34, 1231 m/h, 94 %) | 13:51 (01:40, 1497 m/h, 114 %) |
2023 | Kalkulator | 13:26 (1346 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 106 %) | 06:26 (04:11, 1315 m/h, 97 %) | 11:56 (05:30, 1246 m/h, 92 %) | 13:26 (01:30, 1664 m/h, 123 %) |
2022 | Kalkulator | 13:30 (1339 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 110 %) | 06:31 (04:20, 1269 m/h, 94 %) | 11:59 (05:28, 1254 m/h, 93 %) | 13:30 (01:31, 1645 m/h, 122 %) |
2021 | Kalkulator | 13:25 (1347 m/h) | 02:11 (1478 m/h, 109 %) | 06:21 (04:10, 1320 m/h, 97 %) | 11:48 (05:27, 1258 m/h, 93 %) | 13:25 (01:37, 1543 m/h, 114 %) |
2018 | Kalkulator | 12:32 (1442 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 109 %) | 06:02 (03:59, 1381 m/h, 95 %) | 11:03 (05:01, 1367 m/h, 94 %) | 12:32 (01:29, 1682 m/h, 116 %) |
2017 | Kalkulator | 12:48 (1412 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 103 %) | 06:09 (03:57, 1392 m/h, 98 %) | 11:20 (05:11, 1323 m/h, 93 %) | 12:48 (01:28, 1701 m/h, 120 %) |
2014 | Kalkulator | 12:42 (1423 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 105 %) | 06:04 (03:55, 1404 m/h, 98 %) | 11:04 (05:00, 1371 m/h, 96 %) | 12:42 (01:38, 1528 m/h, 107 %) |
2013 | Kalkulator | 12:35 (1437 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:54 (05:54, 932 m/h, 64 %) | 11:13 (05:19, 1289 m/h, 89 %) | 12:35 (01:22, 1826 m/h, 127 %) |
2010 | Kalkulator | 13:01 (1389 m/h) | 02:01 (1600 m/h, 115 %) | 06:05 (04:04, 1352 m/h, 97 %) | 11:27 (05:22, 1277 m/h, 91 %) | 13:01 (01:34, 1593 m/h, 114 %) |
2009 | Kalkulator | 12:59 (1392 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 05:58 (05:58, 922 m/h, 66 %) | 11:24 (05:26, 1262 m/h, 90 %) | 12:59 (01:35, 1576 m/h, 113 %) |
2007 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 107 %) | 06:02 (03:58, 1387 m/h, 95 %) | 10:57 (04:55, 1394 m/h, 95 %) | 12:25 (01:28, 1701 m/h, 116 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.