År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2024 | Kalkulator | 17:44 (1019 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 103 %) | 08:28 (05:24, 1018 m/h, 99 %) | 15:32 (07:04, 970 m/h, 95 %) | 17:44 (02:12, 1134 m/h, 111 %) |
2016 | Kalkulator | 16:08 (1120 m/h) | 02:46 (1166 m/h, 104 %) | 07:53 (05:07, 1075 m/h, 95 %) | 14:17 (06:24, 1071 m/h, 95 %) | 16:08 (01:51, 1349 m/h, 120 %) |
2015 | Kalkulator | 15:47 (1145 m/h) | 02:34 (1257 m/h, 109 %) | 07:17 (04:43, 1166 m/h, 101 %) | 13:47 (06:30, 1055 m/h, 92 %) | 15:47 (02:00, 1248 m/h, 108 %) |
2014 | Kalkulator | 14:12 (1273 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 105 %) | 06:48 (04:24, 1250 m/h, 98 %) | 12:19 (05:31, 1243 m/h, 97 %) | 14:12 (01:53, 1325 m/h, 104 %) |
2013 | Kalkulator | 13:48 (1310 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 103 %) | 06:27 (04:04, 1352 m/h, 103 %) | 12:09 (05:42, 1203 m/h, 91 %) | 13:48 (01:39, 1512 m/h, 115 %) |
2012 | Kalkulator | 14:10 (1276 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 105 %) | 06:51 (04:27, 1236 m/h, 96 %) | 12:27 (05:36, 1224 m/h, 95 %) | 14:10 (01:43, 1453 m/h, 113 %) |
2011 | Kalkulator | 15:29 (1167 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 104 %) | 07:31 (04:52, 1130 m/h, 96 %) | 13:41 (06:10, 1112 m/h, 95 %) | 15:29 (01:48, 1386 m/h, 118 %) |
2010 | Kalkulator | 15:13 (1188 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 106 %) | 07:19 (04:46, 1154 m/h, 97 %) | 13:29 (06:10, 1112 m/h, 93 %) | 15:13 (01:44, 1440 m/h, 121 %) |
2009 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:21 (07:21, 748 m/h, 61 %) | 13:12 (05:51, 1172 m/h, 96 %) | 14:57 (01:45, 1426 m/h, 117 %) |
2008 | Kalkulator | 16:24 (1102 m/h) | 02:45 (1173 m/h, 106 %) | 07:47 (05:02, 1093 m/h, 99 %) | 14:28 (06:41, 1026 m/h, 93 %) | 16:24 (01:56, 1291 m/h, 117 %) |
2007 | Kalkulator | 16:09 (1119 m/h) | 02:38 (1225 m/h, 109 %) | 07:45 (05:07, 1075 m/h, 96 %) | 14:10 (06:25, 1068 m/h, 95 %) | 16:09 (01:59, 1258 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.