År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 13:28 (1342 m/h) | 02:15 (1434 m/h, 106 %) | 06:22 (04:07, 1336 m/h, 99 %) | 11:53 (05:31, 1243 m/h, 92 %) | 13:28 (01:35, 1576 m/h, 117 %) |
2017 | Kalkulator | 13:10 (1373 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 111 %) | 06:15 (04:09, 1325 m/h, 96 %) | 11:34 (05:19, 1289 m/h, 93 %) | 13:10 (01:36, 1560 m/h, 113 %) |
2016 | Kalkulator | 13:05 (1382 m/h) | 02:10 (1489 m/h, 107 %) | 06:12 (04:02, 1364 m/h, 98 %) | 11:33 (05:21, 1281 m/h, 92 %) | 13:05 (01:32, 1627 m/h, 117 %) |
2015 | Kalkulator | 12:31 (1444 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 105 %) | 05:58 (03:51, 1429 m/h, 98 %) | 10:58 (05:00, 1371 m/h, 94 %) | 12:31 (01:33, 1610 m/h, 111 %) |
2013 | Kalkulator | 14:01 (1290 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 112 %) | 06:31 (04:17, 1284 m/h, 99 %) | 12:20 (05:49, 1179 m/h, 91 %) | 14:01 (01:41, 1482 m/h, 114 %) |
2012 | Kalkulator | 13:19 (1357 m/h) | 02:09 (1501 m/h, 110 %) | 06:13 (04:04, 1352 m/h, 99 %) | 11:35 (05:22, 1277 m/h, 94 %) | 13:19 (01:44, 1440 m/h, 106 %) |
2011 | Kalkulator | 12:43 (1422 m/h) | 02:07 (1525 m/h, 107 %) | 06:06 (03:59, 1381 m/h, 97 %) | 11:05 (04:59, 1376 m/h, 96 %) | 12:43 (01:38, 1528 m/h, 107 %) |
2010 | Kalkulator | 12:25 (1456 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 107 %) | 05:54 (03:50, 1435 m/h, 98 %) | 10:50 (04:56, 1390 m/h, 95 %) | 12:25 (01:35, 1576 m/h, 108 %) |
2009 | Kalkulator | 12:26 (1454 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 97 %) | 06:06 (03:49, 1441 m/h, 99 %) | 10:51 (04:45, 1443 m/h, 99 %) | 12:26 (01:35, 1576 m/h, 108 %) |
2008 | Kalkulator | 12:55 (1400 m/h) | 02:06 (1537 m/h, 109 %) | 06:04 (03:58, 1387 m/h, 99 %) | 11:17 (05:13, 1314 m/h, 93 %) | 12:55 (01:38, 1528 m/h, 109 %) |
2007 | Kalkulator | 13:36 (1329 m/h) | 02:23 (1354 m/h, 101 %) | 06:30 (04:07, 1336 m/h, 100 %) | 11:50 (05:20, 1285 m/h, 96 %) | 13:36 (01:46, 1412 m/h, 106 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.