År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 17:24 (1039 m/h) | 03:03 (1058 m/h, 101 %) | 08:31 (05:28, 1006 m/h, 96 %) | 15:25 (06:54, 993 m/h, 95 %) | 17:24 (01:59, 1258 m/h, 121 %) |
2018 | Kalkulator | 17:16 (1047 m/h) | 03:11 (1014 m/h, 96 %) | 08:22 (05:11, 1061 m/h, 101 %) | 15:16 (06:54, 993 m/h, 94 %) | 17:16 (02:00, 1248 m/h, 119 %) |
2017 | Kalkulator | 16:22 (1104 m/h) | 02:49 (1146 m/h, 103 %) | 07:56 (05:07, 1075 m/h, 97 %) | 14:34 (06:38, 1033 m/h, 93 %) | 16:22 (01:48, 1386 m/h, 125 %) |
2016 | Kalkulator | 15:44 (1149 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 108 %) | 07:34 (04:58, 1107 m/h, 96 %) | 13:54 (06:20, 1082 m/h, 94 %) | 15:44 (01:50, 1361 m/h, 118 %) |
2015 | Kalkulator | 18:17 (989 m/h) | 03:04 (1052 m/h, 106 %) | 08:36 (05:32, 994 m/h, 100 %) | 16:06 (07:30, 914 m/h, 92 %) | 18:17 (02:11, 1143 m/h, 115 %) |
2014 | Kalkulator | 16:47 (1077 m/h) | 02:59 (1082 m/h, 100 %) | 08:22 (05:23, 1022 m/h, 94 %) | 14:44 (06:22, 1077 m/h, 100 %) | 16:47 (02:03, 1217 m/h, 112 %) |
2013 | Kalkulator | 16:03 (1126 m/h) | 02:47 (1159 m/h, 102 %) | 07:58 (05:11, 1061 m/h, 94 %) | 14:13 (06:15, 1097 m/h, 97 %) | 16:03 (01:50, 1361 m/h, 120 %) |
2011 | Kalkulator | 17:17 (1046 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 104 %) | 08:16 (05:18, 1038 m/h, 99 %) | 15:10 (06:54, 993 m/h, 94 %) | 17:17 (02:07, 1179 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 15:58 (1132 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:36 (07:36, 723 m/h, 63 %) | 13:55 (06:19, 1085 m/h, 95 %) | 15:58 (02:03, 1217 m/h, 107 %) |
2008 | Kalkulator | 15:59 (1131 m/h) | 02:35 (1249 m/h, 110 %) | 07:30 (04:55, 1119 m/h, 98 %) | 14:06 (06:36, 1039 m/h, 91 %) | 15:59 (01:53, 1325 m/h, 117 %) |
2007 | Kalkulator | 18:22 (984 m/h) | 03:16 (988 m/h, 100 %) | 08:55 (05:39, 973 m/h, 98 %) | 16:17 (07:22, 930 m/h, 94 %) | 18:22 (02:05, 1198 m/h, 121 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.