År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 20:27 (884 m/h) | 03:19 (973 m/h, 110 %) | 09:29 (06:10, 892 m/h, 100 %) | 17:51 (08:22, 819 m/h, 92 %) | 20:27 (02:36, 960 m/h, 108 %) |
2017 | Kalkulator | 19:50 (911 m/h) | 03:16 (988 m/h, 108 %) | 09:18 (06:02, 911 m/h, 100 %) | 17:21 (08:03, 851 m/h, 93 %) | 19:50 (02:29, 1005 m/h, 110 %) |
2016 | Kalkulator | 18:43 (966 m/h) | 03:07 (1035 m/h, 107 %) | 08:48 (05:41, 968 m/h, 100 %) | 16:30 (07:42, 890 m/h, 92 %) | 18:43 (02:13, 1126 m/h, 116 %) |
2015 | Kalkulator | 19:06 (946 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 106 %) | 09:00 (05:48, 948 m/h, 100 %) | 16:45 (07:45, 884 m/h, 93 %) | 19:06 (02:21, 1062 m/h, 112 %) |
2014 | Kalkulator | 18:57 (954 m/h) | 03:12 (1008 m/h, 105 %) | 08:49 (05:37, 979 m/h, 102 %) | 00:00 (-8:-49, -778 m/h, -82 %) | 18:57 (18:57, 131 m/h, 13 %) |
2013 | Kalkulator | 18:44 (965 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 110 %) | 08:44 (05:42, 965 m/h, 100 %) | 16:17 (07:33, 908 m/h, 94 %) | 18:44 (02:27, 1018 m/h, 105 %) |
2011 | Kalkulator | 18:23 (983 m/h) | 02:58 (1088 m/h, 110 %) | 08:28 (05:30, 1000 m/h, 101 %) | 16:02 (07:34, 906 m/h, 92 %) | 18:23 (02:21, 1062 m/h, 108 %) |
2010 | Kalkulator | 18:45 (964 m/h) | 03:02 (1064 m/h, 110 %) | 08:48 (05:46, 954 m/h, 98 %) | 16:27 (07:39, 896 m/h, 92 %) | 18:45 (02:18, 1085 m/h, 112 %) |
2009 | Kalkulator | 18:48 (961 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 09:06 (09:06, 604 m/h, 62 %) | 16:28 (07:22, 930 m/h, 96 %) | 18:48 (02:20, 1069 m/h, 111 %) |
2008 | Kalkulator | 19:11 (942 m/h) | 03:06 (1041 m/h, 110 %) | 08:56 (05:50, 943 m/h, 100 %) | 16:49 (07:53, 869 m/h, 92 %) | 19:11 (02:22, 1054 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 18:47 (962 m/h) | 03:19 (973 m/h, 101 %) | 08:53 (05:34, 988 m/h, 102 %) | 16:20 (07:27, 920 m/h, 95 %) | 18:47 (02:27, 1018 m/h, 105 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.