År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2018 | Kalkulator | 14:21 (1260 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 105 %) | 06:44 (04:18, 1279 m/h, 101 %) | 12:34 (05:50, 1175 m/h, 93 %) | 14:21 (01:47, 1399 m/h, 111 %) |
2017 | Kalkulator | 14:24 (1255 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 116 %) | 06:40 (04:28, 1231 m/h, 98 %) | 12:35 (05:55, 1159 m/h, 92 %) | 14:24 (01:49, 1373 m/h, 109 %) |
2015 | Kalkulator | 14:41 (1231 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 108 %) | 06:38 (04:13, 1304 m/h, 105 %) | 12:45 (06:07, 1121 m/h, 91 %) | 14:41 (01:56, 1291 m/h, 104 %) |
2014 | Kalkulator | 16:15 (1112 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 109 %) | 07:21 (04:42, 1170 m/h, 105 %) | 13:57 (06:36, 1039 m/h, 93 %) | 16:15 (02:18, 1085 m/h, 97 %) |
2013 | Kalkulator | 16:48 (1076 m/h) | 02:21 (1373 m/h, 127 %) | 07:37 (05:16, 1044 m/h, 97 %) | 14:42 (07:05, 968 m/h, 89 %) | 16:48 (02:06, 1188 m/h, 110 %) |
2012 | Kalkulator | 16:59 (1064 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 118 %) | 07:51 (05:18, 1038 m/h, 97 %) | 14:54 (07:03, 972 m/h, 91 %) | 16:59 (02:05, 1198 m/h, 112 %) |
2011 | Kalkulator | 16:48 (1076 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 124 %) | 07:42 (05:17, 1041 m/h, 96 %) | 00:00 (-7:-42, -891 m/h, -83 %) | 16:48 (16:48, 148 m/h, 13 %) |
2010 | Kalkulator | 17:33 (1030 m/h) | 02:36 (1241 m/h, 120 %) | 07:51 (05:15, 1048 m/h, 101 %) | 15:25 (07:34, 906 m/h, 87 %) | 17:33 (02:08, 1170 m/h, 113 %) |
2009 | Kalkulator | 18:57 (954 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 133 %) | 07:55 (05:23, 1022 m/h, 107 %) | 16:34 (08:39, 792 m/h, 83 %) | 18:57 (02:23, 1047 m/h, 109 %) |
2008 | Kalkulator | 14:53 (1215 m/h) | 02:26 (1326 m/h, 109 %) | 06:59 (04:33, 1209 m/h, 99 %) | 13:11 (06:12, 1106 m/h, 91 %) | 14:53 (01:42, 1468 m/h, 120 %) |
2007 | Kalkulator | 16:16 (1111 m/h) | 02:13 (1456 m/h, 131 %) | 07:16 (05:03, 1089 m/h, 98 %) | 14:14 (06:58, 984 m/h, 88 %) | 16:16 (02:02, 1227 m/h, 110 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.