År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2022 | Kalkulator | 16:01 (1129 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 107 %) | 07:45 (05:06, 1078 m/h, 95 %) | 14:08 (06:23, 1074 m/h, 95 %) | 16:01 (01:53, 1325 m/h, 117 %) |
2018 | Kalkulator | 15:28 (1169 m/h) | 02:29 (1299 m/h, 111 %) | 07:16 (04:47, 1150 m/h, 98 %) | 13:30 (06:14, 1100 m/h, 94 %) | 15:28 (01:58, 1269 m/h, 108 %) |
2016 | Kalkulator | 14:38 (1235 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 108 %) | 07:00 (04:36, 1196 m/h, 96 %) | 12:59 (05:59, 1146 m/h, 92 %) | 14:38 (01:39, 1512 m/h, 122 %) |
2014 | Kalkulator | 14:21 (1260 m/h) | 02:19 (1393 m/h, 110 %) | 06:42 (04:23, 1255 m/h, 99 %) | 12:32 (05:50, 1175 m/h, 93 %) | 14:21 (01:49, 1373 m/h, 108 %) |
2013 | Kalkulator | 15:23 (1175 m/h) | 02:25 (1335 m/h, 113 %) | 07:09 (04:44, 1162 m/h, 98 %) | 13:34 (06:25, 1068 m/h, 90 %) | 15:23 (01:49, 1373 m/h, 116 %) |
2012 | Kalkulator | 14:23 (1257 m/h) | 02:16 (1424 m/h, 113 %) | 06:45 (04:29, 1227 m/h, 97 %) | 12:34 (05:49, 1179 m/h, 93 %) | 14:23 (01:49, 1373 m/h, 109 %) |
2011 | Kalkulator | 14:58 (1208 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 111 %) | 07:04 (04:40, 1179 m/h, 97 %) | 13:08 (06:04, 1130 m/h, 93 %) | 14:58 (01:50, 1361 m/h, 112 %) |
2010 | Kalkulator | 14:57 (1209 m/h) | 02:03 (1574 m/h, 130 %) | 06:53 (04:50, 1138 m/h, 94 %) | 13:09 (06:16, 1094 m/h, 90 %) | 14:57 (01:48, 1386 m/h, 114 %) |
2009 | Kalkulator | 14:09 (1278 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 06:57 (06:57, 791 m/h, 61 %) | 12:45 (05:48, 1182 m/h, 92 %) | 14:09 (01:24, 1782 m/h, 139 %) |
2008 | Kalkulator | 14:29 (1248 m/h) | 02:17 (1413 m/h, 113 %) | 06:48 (04:31, 1218 m/h, 97 %) | 12:41 (05:53, 1165 m/h, 93 %) | 14:29 (01:48, 1386 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 15:47 (1145 m/h) | 02:28 (1308 m/h, 114 %) | 07:25 (04:57, 1111 m/h, 97 %) | 13:51 (06:26, 1066 m/h, 93 %) | 15:47 (01:56, 1291 m/h, 112 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.