År | Analyse | Tid | Mellomtid 1 | Mellomtid 2 | Mellomtid 3 | Sluttid |
2019 | Kalkulator | 16:02 (1127 m/h) | 02:33 (1265 m/h, 112 %) | 07:20 (04:47, 1150 m/h, 102 %) | 13:57 (06:37, 1036 m/h, 91 %) | 16:02 (02:05, 1198 m/h, 106 %) |
2017 | Kalkulator | 16:22 (1104 m/h) | 02:39 (1218 m/h, 110 %) | 07:28 (04:49, 1142 m/h, 103 %) | 14:11 (06:43, 1021 m/h, 92 %) | 16:22 (02:11, 1143 m/h, 103 %) |
2016 | Kalkulator | 14:46 (1224 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 109 %) | 06:52 (04:28, 1231 m/h, 100 %) | 12:49 (05:57, 1152 m/h, 94 %) | 14:46 (01:57, 1280 m/h, 104 %) |
2015 | Kalkulator | 13:49 (1308 m/h) | 02:12 (1467 m/h, 112 %) | 06:18 (04:06, 1341 m/h, 102 %) | 11:58 (05:40, 1210 m/h, 92 %) | 13:49 (01:51, 1349 m/h, 103 %) |
2014 | Kalkulator | 13:49 (1308 m/h) | 02:24 (1345 m/h, 102 %) | 06:27 (04:03, 1358 m/h, 103 %) | 11:54 (05:27, 1258 m/h, 96 %) | 13:49 (01:55, 1302 m/h, 99 %) |
2013 | Kalkulator | 14:27 (1251 m/h) | 02:14 (1445 m/h, 115 %) | 06:24 (04:10, 1320 m/h, 105 %) | 12:28 (06:04, 1130 m/h, 90 %) | 14:27 (01:59, 1258 m/h, 100 %) |
2012 | Kalkulator | 13:38 (1326 m/h) | 02:08 (1513 m/h, 114 %) | 06:07 (03:59, 1381 m/h, 104 %) | 11:41 (05:34, 1231 m/h, 92 %) | 13:38 (01:57, 1280 m/h, 96 %) |
2011 | Kalkulator | 16:01 (1129 m/h) | 02:32 (1274 m/h, 112 %) | 07:12 (04:40, 1179 m/h, 104 %) | 13:53 (06:41, 1026 m/h, 90 %) | 16:01 (02:08, 1170 m/h, 103 %) |
2010 | Kalkulator | 16:42 (1082 m/h) | 02:41 (1202 m/h, 111 %) | 07:43 (05:02, 1093 m/h, 101 %) | 14:30 (06:47, 1011 m/h, 93 %) | 16:42 (02:12, 1134 m/h, 104 %) |
2009 | Kalkulator | 16:05 (1124 m/h) | 00:00 (0 m/h, 0 %) | 07:42 (07:42, 714 m/h, 63 %) | 14:06 (06:24, 1071 m/h, 95 %) | 16:05 (01:59, 1258 m/h, 111 %) |
2007 | Kalkulator | 17:21 (1042 m/h) | 02:04 (1561 m/h, 149 %) | 07:07 (05:03, 1089 m/h, 104 %) | 14:43 (07:36, 902 m/h, 86 %) | 17:21 (02:38, 947 m/h, 90 %) |
For hver mellomtid er den vertikale hastigheten (i antall meter per time) gitt for denne delen av løypen. Relativ-hastighet på hver mellomtid er også regnet ut og gitt i prosent. For et jevnt løp ligger man på 100 % hele veien, mens en hard åpning gir høye verdier i starten. Det er vanlig å ha lavere vertikal hastighet for den 3. mellomtiden på grunn av de høye trappetrinnene. Mange åpner i hardeste laget.